3 سرباز گمنام امام زمان در سیستان وبلوچستان به شهادت رسیدند

ساعت 16 عصر روز گذشته دو دستگاه خودروی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر که در مسیر اسپکه به نیکشهر در حال تردد بوده در سه راهی محور بمپور اسپکه مورد حمله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ قرار گرفتند.

به گزارش سایت خبری پرسون، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از به شهادت رسیدن سه تن از سربازان گمنان امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، به دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره ‌کل استان، در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت این عزیزان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناله‌الفدا)، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)، ملّت سربلند ایران اسلامی و خانوادهای گرامی شهیدان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن عزیزان، صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می‌کنیم.

قاسم حسن زاده، مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز با اشاره به اینکه سه تن از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله افراد مسلح در نیکشهر به شهادت رسیده‌اند، بیان کرد: در ساعت 16 عصر روز گذشته دو دستگاه خودروی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر که در مسیر اسپکه به نیکشهر در حال تردد بوده در سه راهی محور بمپور اسپکه مورد حمله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ قرار گرفتند.

وی افزود: در این حادثه ۳ تن از پاسداران به شهادت رسیده و یک تن نیز مجروح شده‌ است.

حسن زاده با بیان این مطلب که دو نفر از ضاربین در این درگیری به هلاکت رسیده‌اند، تصریح کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌گردد.

منبع: عصر ایران

233236