معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

اصفهان به یک استان تاثیرگذار در صنعت نمایشگاهی کشور تبدیل شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: نمایشگاه یک زیرساخت بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود و اکنون اصفهان یکی از استان‌های تاثیرگذار در حوزه نمایشگاهی به شمار می‌رود.

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، حیدر قاسمی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه نقطه آغاز ارتباطات تجاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی به شمار می‌رود، افزود: ارتباطاتی که در قالب نمایشگاه و زیرحوزه تولید، تجارت و بازرگانی شکل می‌گیرد، در نهایت به معرفی و فروش بهتر محصولات، کالاها و خدمات می‌انجامد که رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وی نمایشگاه را یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های زنجیره تامین در کسب و کارها عنوان کرد و ادامه داد: کشورهای رو به توسعه و به ویژه ایران اسلامی که در سال‌های اخیر خودکفایی و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند، به جایگاهی نیاز دارند که توانمندی‌های فعالان اقتصادی خود را در معرض نمایش قرار دهند؛ بنابراین، نمایشگاه یک جایگاه بسیار مطلوب برای انجام چنین فعالیت‌ها‌یی به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار این استان در سطح کشور، تصریح کرد: اصفهان جایگاه مهم و برتری در حوزه‌های خدمات، صنعت و کشاورزی دارد؛ بر این اساس، نیاز داشت فضایی برای عرضه و ارائه توانمندی‌ فعالان اقتصادی خود داشته باشد که خوشبختانه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان یک نقش کلیدی در این زمینه ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مدت‌ها بود منتظر شکل‌گیری اراده‌ای جدی برای ساخت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بودیم، یادآور شد: خوشبختانه این اراده در دوره فعلی مدیریت این مجموعه شکل گرفت و در نهایت شاهد ساخته شدن محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان بودیم.

قاسمی تاکید کرد: شرکت نمایشگاه‌ اصفهان زمانی می‌تواند به بهبود شرایط اقتصادی کمک کند که خود دارای فضای فیزیکی مناسبی باشد؛ اکنون این فضا فراهم شده و مردم هم در مقایسه میان فضای پیشین و فضای کنونی نمایشگاه متوجه شده‌اند چه اقدام بی‌نظیر و بزرگی برای توسعه اقتصادی اصفهان در قالب نمایشگاه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه موقعیت نمایشگاه اصفهان در مسیر رینگ چهارم ترافیکی قرار دارد و بسیار مناسب است، گفت: اگر نمایشگاه بتواند ظرفیتی را فراهم کند که فعالان حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در حوزه نمایشگاه بیشتر فعال باشند، نتایج بسیار مطلوبی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

233095