رائول پال پیش بینی کرد:

اتریوم به 20 هزار دلار می رسد

رائول پال(Raoul Pal)، اقتصاددان و یکی از بنیانگذاران Real Vision، پیش بینی میکند که اتریوم در این دوره به ۲۰,۰۰۰ دلار میرسد.

به گزارش سایت خبری پرسون، او در مقاله Marco Insiders گفت که مدل‌های وی از جمله قانون متکالف که میگوید ارزش یک شبکه با تعداد کاربران آن ارتباط مستقیم دارد، نشان میدهد که ارزش یک دارایی کریپتویی براساس پذیرش آن است.

پال میگوید که ارزش بازار اتریوم مانند بیت کوین، به شدت با تعداد آدرس‌های فعال آن ارتباط دارد.

او میگوید که این ارتباط بین پذیرش و ارزش شبکه اتفاقی نیست.

وی توضیح داد که توزیع قیمت اتریوم در مقابل تعداد آدرس‌های فعال آن، دقیقاً عملکرد بیت کوین را در همان مرحله منعکس میکند. وی خاطرنشان کرد که اتریوم شش سال از بیت کوین کوچکتر است و فعالان بازار باید منتظر شروع اثرات مشابه شبکه باشند.

پال همچنین یک نقطه‌ی عطف مهم در زمان رسیدن بیت کوین و اتریوم به یک میلیون کاربر فعال را بررسی کرده است. به گفته‌ی او رشد ETH مشابه بیت کوین است، البته با ۴ سال فاصله.

بر اساس سیر رشد اتریوم از نظر قیمت و پذیرش، پال معتقد است که دومین دارایی بزرگ کریپتویی از بیت کوین پیروی میکند.

“کاملاً مشابه بیت کوین است. همان دوره‌ی پذیرش بیت کوین را با همان قیمت‌ها دنبال میکند و ارزش بازار آن با سرعت بیشتری افزایش می‌یابد که نشان میدهد پذیرش آن بزرگتر نیز خواهد بود.

اتریوم دو برابر بیت کوین رشد میکند و با مکانیسم مشابهی هدایت میشود. مکانیسمی به نام پلتفرمی برای پول قابل برنامه ریزی و البته قانون متکالف.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

232900