امام جمعه سنندج:

برخی از جوانان عملا به نوعی مُبلغ فرهنگ و مدهای غربی شده اند

امام جمعه سنندج گفت: برخی از جوانان بدون هیچ تفکری درباره توطئه فرهنگی دشمن عملا به نوعی مُبلغ فرهنگ غرب و مدهای غربی شده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج در خطبه های امروز نماز جمعه کردستان اظهار داشت: در ابتدای سخنان خود جای دارد از حضور تاریخی و ماندگار مردم کردستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال با وجود شرایط کرونایی تقدیر و تشکر داشته باشم.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ملت ایران دیروز نشان دادند علیرغم مشکلات بسیاری که در جامعه وجود دارد، بازهم در مسیر این انقلاب و نظام در حرکت هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تاکید داشت: ملت ایران به ویژه مردم سلحشور استان کردستان به خوبی می دانند که از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان دست به هر توطئه ای زده اند که این نظام مردمی را ساقط کنند، ولی به حمد خداوند سبحان تمام این نقشه ها بی اثر بوده است.

ماموستا رستمی ادامه داد: امروز دشمن خوب می داند که ملت ایران بسیار هوشیارتر از آن هستند که فریب دسیسه های آنان را بخورند، لذا برای رسیدن به مقاصد خود دست به توطئه های بسیار پیچیده ای می زنند که در این بین باید با بصیریت و هوشیاری در مقابل این توطئه ها قرار بگیریم.

وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر ولایت فقیه در جامعه گفت: امروز دشمن از بعد فرهنگی وارد میدان مبارزه با این ملت شده است لذا باید اذعان کرد که برخی از جوانان بدون هیچ تفکری درباره توطئه فرهنگی دشمن عملا به نوعی مُبلغ فرهنگ غرب و مدهای غربی شده اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: غربی ها و آمریکایی ها خرده فرهنگ های خود را غالب جوان ایرانی و مسلمان می کنند و با این کار به دنبال استحاله فرهنگی این ملت هستند.

امام جمعه سنندج در بخش پایانی سخنان خود خود با اشاره به نعمت امنیت در کشور، عنوان داشت: امنیت در منطقه ای بنام خاورمیانه که در جهان به میدان جنگ شهره است، کاری بسیار سخت است که فرزندان این نظام توانسته اند از عهده آن برآیند و در حوزه امنیت ایران اسلامی در وضعیتی آرمانی قرار دارد.

آیین مهر ـ استان کردستان

232422

مطالب مرتبط