عملیات اجرایی ۲۴۴ طرح ورزشی طی امسال در کشور به اتمام رسید

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه عملیات اجرایی ۲۴۴ طرح ورزشی طی امسال در کشور به اتمام رسید؛گفت: علاوه بر این امسال بیش از ۲ هزار باب خانه ورزش روستایی ویژه آقایان و بانوان نیز در روستاها تکمیل شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، مهین فرهادی‌زاد با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۵ طرح ورزشی در دهه فجر امسال در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: افتتاح این اقدام را گام مهم و قابل قبول در بخش عمرانی می‌باشد.

وی در خصوص اجرای لیگ تندرستی در کشور نیز بیان کرد: این طرح، مصوبه هیات دولت در سال ۹۷ بود که با محوریت ۹ برنامه ملی و با اهداف ایجاد نشاط و تندرستی در بین عموم و سنجش زنان روستایی آغاز شد.

فرهادی‌زاد ادامه داد: برگزاری این لیگ به شکل جشنواره و همایش و همچنین به صورت برنامه‌هایی در قالب برنامه‌های همگانی در استان‌ها و یا در فدراسیون‌های مختلف ورزشی با نگاه ویژه به ورزش همگانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان در حال اجراست و با استقبال خوبی مواجه شده است.

خاطرنشان می‌شود با حضور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، ۲طرح ورزشی شامل سالن ورزشی جوانان در شهرستان بوکان با هزار و ۲۱۲ مترمربع و با هزینه ۳۶ میلیارد ریال و سالن ورزشی شهید بیوک خلیلی شاهین‌دژ با مساحت ۸۸۷ متر مربع و هزینه ۲۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/

232420