بهره برداری از ۴۱۲ کلاس درس در آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی از افتتاح 412 کلاس درس همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سپیده طیب قسمی اظهار داشت: ۴۱۲ کلاس درس در قالب ۷۰ مدرسه طی دهه فجر امسال در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری رسید.

وی افزود: امسال حدود ۶۰۲ کلاس درس برای احداث در استان در نظر گرفته شده از این تعداد ۱۹۰ کلاس در مهرماه و ۴۱۲ کلاس درس نیز در ایام دهه فجر آماده سازی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی سال گذشته، ۴۷۶ کلاس ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان شد تصریح کرد: برای ساخت این تعداد کلاس درس آماده حدود

وی اضافه کرد: ۴۱۹ کلاس و ۳۸۴ مدرسه کانکسی در استان وجود دارد و برچیدن کانکسهایی با جمعیت بالای ۲۰ نفر در اولویت کارهای نوسازی استان است.

طیب قاسمی خاطرنشان کرد: در مجموع در دولت دوازدهم ۲ هزار و ۱۱ کلاس درس با اعتبار ۲ هزار و ۲۴۴ میلیارد ریال احداث شده است.

آذربایجان غربی با دارا بودن ۶۲۵ هزار دانش آموز و پنج هزار مدرسه در قالب ۱۷ هزار کلاس فیزیکی از استان‌هایی به شمار می رود که دارای کمترین سرانه فضای آموزشی در کشور بوده و نیاز به نوسازی مدارس در کنار احداث فضاهای آموزشی جدید به میزان بسیار زیادی در آن احساس می شود.

انتهای پیام/

232308