اوضاع نابسامان رسانه ها؛

تاباندن نوری بر تاریکخانه های مافیای رسانه نماها

یادداشت/ شوربختانه این مافیای رسانه ای چنگال های خود را در پیکره برخی از ادارات و سازمان ها فرو کرده تا جایی که حتی خودرو های ادارات خود را در اختیار آنان می گذارند.

سایت خبری پرسون- چند سالی است پدیده باج گیری واخذ حق السکوت به رویه ای مذموم بدل گشته است تا از این رهگذر برخی رسانه نماها که حتی از درک درست رسالت روزنامه نگاری عاجز بوده و سطح فنی وحرفه ای آنان نیز بسیار نازل و اندک است از ضعف مدیران ناکار آمد کمال سو استفاده را نموده و مبالغ هنگفتی را ماهیانه تحت عنوان حق المشاوره و ... به جیب های بی انتهای خود سرازیر می سازند.

حتی شنیده شده برخی از این مشاوران اعظم چندین اداره و مدیر و مدیرکل های ضعیف و ناکارآمد را در چنبره زهر آگین خود گرفتار کرده و تا آنجا که از آنان شبانه خواهان ارائه گزارش عملکرد شده و چنانچه مدیری فاقد گزارش کار بوده و یا از دادن اطلاعات کاری و گزارش سرباز زند بلافاصله با تیتر های زرد و ناشیانه و انتشار خبرهای غیر حرفه ای همچون بلا بر آنان نازل شده دودمان شان را بر باد می دهند.

متاسفانه بازهم ‌شنیده می شود در پاره ای از اوقات برخی از مدیران ارشد حتی به عنوان ادمین کانال های مافیای رسانه نما هم نوا و هم راستا با این مافیای خطرناک فعالیت کرده و مدیران زیر دست خود را مجبور به ارائه گزارش عملکردی خود به سر تیم های کانال ها و گروه های باج گیر می کنند و با تحکم و دستور از آنان می خواهند هر ماه مبالغ میلیونی را به نام سر تیم های مافیای رسانه سند بزنند.

شوربختانه این مافیای رسانه ای چنگال های خود را در پیکره برخی از ادارات و سازمان ها فرو کرده تا جایی که حتی خودرو های ادارات خود را در اختیار آنان می گذارند.

مشخص نیست که پشت این مافیای رسانه نما کدام اراده نهفته است که سر تیم های آنان به راحتی و بدون هیچ مانعی به ادارات و دستگاه های دولتی رفته از آنان مطالبه باج و حق الزحمه حتی بیست میلیون تومانی، هزینه آژانس و... می کنند ان شاء الله در گزارش بعدی نور بیشتری بر تاریکخانه های این مافیای رسانه خواهیم انداخت.

سیدوحید حسینی ـ مدیرمسئول نشریه عدل

232281

مطالب مرتبط