افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی افزایش یافته و در این مدت ۴۱۴ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شد که بیشترین تعداد طی ۲ ماه گذشته بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۴۴۰ نفر اظهار داشت: از این تعداد ۲۵۳ نفر مشکوک و ۱۸۷ نفر نیز مبتلا هستند.

وی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان بیان کرد: در این مدت ۴۱۴ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شد که بیشترین تعداد طی ۲ ماه گذشته بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از این میزان حدود ۹۰ نفر در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که در این خصوص نیز شاهد افزایش قابل توجه نسبت به روزها و هفته‌های گذشته هستیم.

آقازاده خاطرنشان کرد: همچنین طبق آخرین آمار، ۱۴۰ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری و ۲۶ نفر از آنان به ونتیلاتور متصل هستند.

انتهای پیام/

232267