چهل و دومین بهار آزادی جای شهید سلیمانی خالی

بهار آزادی عجیبی است و تا چشم کار می‌کند جای خالی سردار دلها حس می شود. مردی که از جنس آسمان بود و آسمانی شد. مردی که نشانه‌ای از اسلام، انقلاب، شجاعت و ایمان بود.

سایت خبری پرسون- محسن آرانی در یادداشتی نوشت: چهل و دو سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و این نظام مقدس کماکان علیرغم همه تهدیدها، دشمنی‌ها و عداوت‌ها همانند کوه استوار ایستاده و روزبه‌روز بر قدرت و عظمت خود می‌افزاید.

نظامی که یک‌تنه در برابر استکبار جهانی ایستادگی نمود و به همه عالمیان نشان داد که می‌توان به سید و سالار شهیدان حضرت حسین علیه السلام اقتدا نمود و زیر بار ذلت نرفت.

خواستند با ترور، تحریم و کینه افروزی گسست در بین این مردم ایجاد کنند ، غافل از این‌که ملت ما هر روز نسبت به قبل بیدارتر، هوشیارتر و دشمن شناس تر می شوند. چه زیبا و دقیق فرمود، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)؛ بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شوند.

بهار آزادی عجیبی است و تا چشم کار می‌کند جای خالی سردار دلها حس می شود. مردی که از جنس آسمان بود و آسمانی شد. مردی که نشانه‌ای از اسلام، انقلاب، شجاعت و ایمان بود. در تمام این سال‌ها، حکومت‌های غربی مدعی آزادی بیان و حقوق بشر شدند، اما هیهات که ذره‌ای، بویی از آزادی و حق را چشیده باشند و یا بدانند . در ذلت و خواری دولت‌های مستکبر همین بس که حتی از شنیدن نام و دیدن تصویر سرباز وطن و سردار دلها نیز ترس و واهمه دارند.

در این روزها که مردم در فضای رسانه و مجازی تصاویری از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم را به اشتراک می‌گذارند در کسری از ثانیه تصویر را حذف می‌کنند و هشدار می دهند.

آیا این دلیلی غیر از ترس و دلهره دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربازان این مرز و بوم دارد ؟
قطعاً کم و کاستی‌هایی نیز در این راه وجود داشته و خواهد داشت، که این‌ها هم با تفکرات و ایده‌های انقلابی نشأت گرفته از نهضت خمینی کبیر برطرف خواهد شد و دیری نخواهد پایید که پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز عالم خواهد درخشید و ریشه مستکبران خشکیده خواهد شد. بحمدلله این بینش و بصیرت در دل‌های مردم آگاه این مرزوبوم موج می‌زند و قدرت این تمیز را دارند که مشکلات اقتصادی و سیاسی را به پای اصل نظام و انقلاب ننویسند و راه کسانی که خود را به ظاهر انقلابی معرفی میکنند و در لباس انقلاب و اسلام پنهان شده اند، از مبانی غنی انقلاب جدا کنند ، تا بتوانند بر مشکلات فائق آیند. ان شاءالله.

و این راه ادامه دارد ...

232242