حماسه ای دیگر از مردم غیور ایلام:

مردم استان ایلام با وسایل نقلیه خود، حماسه ای درخشان آفریدند

صبح چهارشنبه خیابان های سراسر استان ایلام، مملو از دوست داران انقلاب بود؛ انقلابی هایی که از همان جنس انقلابیون سال 1357 بودند. نسل دومی، سومی و چهارمی های انقلاب به میدان آمده بودند و بر خلاف سال های قبل که همه در کنار هم و دست در دست هم راه می رفتند، این بار با خودروها و موتور هایشان در خیابان ها جلوه می کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، صبح چهارشنبه خیابان های سراسر استان ایلام، مملو از دوست داران انقلاب بود؛ انقلابی هایی که از همان جنس انقلابیون سال 1357 بودند. نسل دومی، سومی و چهارمی های انقلاب به میدان آمده بودند و بر خلاف سال های قبل که همه در کنار هم و دست در دست هم راه می رفتند، این بار با خودروها و موتور هایشان در خیابان ها جلوه می کردند.

مردمی که در خیابان دیده می شدند، تحریم های ظالمانه را تجربه کرده بودند؛ برخی دیگر علاوه بر تحریم ها، هشت سال جنگ تحمیلی را هم دیده بودند و در آخر کسانی هم بودند که از روز 22 بهمن سال 1357 تا همین امروز را تجربه کرده بودند. همه دوست دار انقلاب و رهبر و اما گلایه مند از انقلابی نماهایی که برای خودشان کار می کنند و نه برای خدمت به مردم.

این روز نیز به تاریخ پیوست و برگ دیگری از کتاب تاریخ، رنگ سیاهی قلم را به روی خود می دید، به امید روزهای سپید و روشن برای مردم این کشور مظلوم اما مقتدر. کشوری که با وجود تمام سختی ها و کارشکنی هایی که مستکبرین برایش ایجاد کردند، توانسته در این جایگاه بالا در تمامی زمینه های علمی و تخصصی قرار بگیرد.

مردم صبور ایران در سراسر تاریخ پای وطنشان ایستاده و جان داده اند. امروز مادر شهیدی آمده بود که هنوز خبری از فرزند برومندش نداشت و نمی دانست باید کجا به دنبال او برود. مردم این کشور علی الخصوص استان ایلام در طول تاریخ معاصر سختی های زیادی دیده اند که مهم ترین آن تجربه تلخ 8 سال دفاع مقدس است که البته با سربلندی از این آزمون بیرون آمدند. امید داریم مسئولان نگاه بهتر و عمیق تری به امکانات این استان بکنند تا در سال های آتی، استانی آباد و توسعه یافته تر داشته باشیم.

امیرحسین نوروزی_استان ایلام

232227