حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی:

هر عزتی که این مملکت دارد از حضرت امام است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: انقلاب اسلامی در سال 57 پایانی بر حکومت ننگین، ظالمانه، جبارانه، منحوس و سراپا وابسته پهلوی بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در استان ایلام، عنوان داشت: هر عزت، آزادی، استقلال و اقتداری داریم، مدیون امام خمینی(ره) و شهیدان این انقلاب از سال های قبل از آن تا شهیدان مدافع حرم هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امام(ره) معمار بزرگ این انقلاب می باشد، گفت: انقلاب 57 پایانی بر حکومت ننگین، ظالمانه، جبارانه، منحوس و سراپا وابسته پهلوی و شروع حکومتی با شعار استقلال و آزادی بود، که به لطف خدای متعال این اتفاق افتاد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با خاطر نشان کردن این نکته که در زمان حکومت پهلوی مشروب فروشی ها و قمارخانه ها بیشتر از مساجد بود، اظهار کرد: در زمان حکومت پهلوی، بسیاری از روستاها از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی و سالم محروم بودند و فقط به چند نقطه از ایران رسیدگی می شد و بسیاری از نقاط هیچ گونه توسعه ای نمی یافتند.

وی ضمن اشاره به اینکه مردم ایران به این دلیل این روز را جشن میگیرند، زیرا که در این روز حق بر علیه باطل پیروز شد، ابراز کرد: انقلاب مردم ایران در بهمن ماه سال 57 پایانی بود بر فساد، فحشا، بی بند و باری، فلاکت، خاری و ذلتی که در طول تاریخ این کشور بی سابقه بود و این امام(ره) بود که با توکل به خدای متعال و پشتیبانی مردم، علم مبارزه با آن رژیم را برداشت.

حجت‌الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی جزو آرزو و اهداف ائمه معصومین(ع) بوده، تصریح کرد: حکومت اسلامی جزو اهداف و آرزوهای اولیاء خدا بوده و معصومین(ع) در طول زندگانی ۲۵۰ ساله خود درصدد ایجاد حکومت اسلام ناب بوده اند.

امیرحسین نوروزی_استان ایلام

232240