کوچکی نژاد:

انقلاب اسلامی با ایثارگری مردم در برابر توطئه‌های آمریکا ایستاد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دشمنان ما و در رأس آنها امریکا توطئه‌های زیادی در 42 سال گذشته علیه کشور ما ترتیب دادند که با ایثارگری مردم همه آنها خنثی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهل‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در طول ۴۲ سال گذاشته دشمنان ما و در رأس آنها امریکا توطئه‌های زیادی را علیه کشور ما ترتیب دادند.

وی افزود: آنها توطئه‌های زیادی را چه در حوزه سیاسی و چه در حوزه نظامی و چه اقتصادی علیه کشور ما داشتند که اگر هریک از این توطئه‌ها علیه انقلابی ترتیب داده شود، آن انقلاب سقوط می‌کند، اما به لطف خدا و با ایثارگری مردم، انقلاب ما جلوی این توطئه‌ها ایستاده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در سالهای ابتدای انقلاب دیدیم که چه اقداماتی در حوزه سیاسی علیه کشورمان صورت گرفت و در ادامه، با تحریک صدام جنگ هشت ساله به کشور ما تحمیل شد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: پس از توطئه‌های سیاسی و نظامی، امروز دشمن توطئه‌ها و فشارهای اقتصادی علیه کشور ما را چند سالی است که شروع کرده که اگرچه مردم ما با مشکلاتی در مسائل معیشتی مواجه هستند اما این توطئه آنها هم ره به جایی نبرده است.

وی افزود: در کنار خنثی‌سازی این فشارها ما پیشرفت‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف علمی و تکنولوژیکی و... داشته‌ایم که تحسین همگان را برانگیخته است و البته باید بیش از پیش این پیشرفت‌ها را نیز ادامه دهیم.

منبع: فارس

232196