سرهنگ " عبدالوهاب حسنوند " گفت:

مشکلات زیست محیطی، تهدید هسته ای و اعتیاد اصلی ترین تهدیدات هزاره سوم است

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت:‌ اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم ترین علت ها در گسترش دیگر آسیب های اجتماعی است

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ " عبدالوهاب حسنوند " گفت: مشکلات زیست محیطی، تهدید هسته ای و اعتیاد اصلی ترین تهدیدات هزاره سوم است که در این مقوله اعتیاد به عنوان یکی از مهم ترین علت های مشکلات جسمی، روانی و اجتماعی به شمار می رود.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: موضوع خانواده و توجه به حفظ چارچوب، کرامت و قداست آن یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه بیشتری کرد.

" حسنوند" خاطر نشان کرد: توانمند سازی فرزندان و قدرت نه گفتن را باید به فرزندان آموخت که مطمنا با رعایت قید و بندها و توجه والدین به کنترل رفتار فرزندان و رعایت اصول اخلاقی، تربیتی و ترویج اعتقادات دینی در بین فرزندان این موضوع تحقق می یابد.

وی عنوان کرد: اعتیاد به مصرف مواد مخدر از جمله مهم ترین و بحث برانگیزترین مباحث عمده در سطوح آسیب شناسی اجتماعی است چرا که این آسیب دامنگیر برخی ازخانواده ها شده و کار بجای رسیده که خانواده ها فرزندان خود را که دچار این آسیب شده اند از خود طرد می کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اقدامات انجام شده سلبی در مبارزه با موادمخدر تقدیم بیش از سه هزار و 800 شهید و قریب به 12هزار جانباز را از افتخارات ناجا در این حوزه دانست و اظهار داشت: با توجه به تهدیدات موادمخدر و خطراتی که خانواده ها و فرزندان را تهدید می کند، همه باید احساس مسئولیت کنیم و جامعه را از این خطر نجات دهیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مقابله با مواد مخدر را می توان در سه حوزه دنبال کرد، حوزه فرهنگی، مقابله و حوزه درمان و چنانچه می خواهیم به توفیق دراین زمینه دست یابیم بایستی دراین سه حوزه اقدامات همزمان دنبال شود.

232171