سروری:

مسئولان باید در سطحی زندگی کنند که درد مردم را به خوبی لمس کنند

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت عدم تغییر ارزش‌های حاکم بر جامعه تصریح کرد: مسئولان باید در سطحی از سطوح اجتماعی زندگی کنند که درد مردم را به خوبی و راحتی لمس کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، پرویز سروری گفت: امام (ره) فرموده‌اند مردم ولی نعمت ما و مسئولان خادم ملت هستند و خودشان را خادم ملت خطاب می‌کردند. مسئولان باید به گونه‌ای حرکت کنند که آسایش و نعمت را برای ولی نعمتان خود فراهم کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت عدم تغییر ارزش‌های حاکم بر جامعه تصریح کرد: مسئولان باید در سطحی از سطوح اجتماعی زندگی کنند که درد مردم را به خوبی و راحتی لمس کنند.

سروری گفت: امام(ره) به‌شدت تلاش می‌کرد که خودش را در وضعیتی قرار دهد که مانند مردم با سختی‌ها و کمبود‌ها مواجه شود.

وی با بیان اینکه باید روش و منش امام راحل در همه زمینه‌ها الگوی مسئولان باشد، افزود: رهبر معظم انقلاب که خلف صالح امام راحل هستند طبق مشی‌ امام راحل حرکت می‌کنند لذا مسئولان هم باید طبق این نگاه امام (ره) زندگی و حرکت کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی اضافه کرد: مسئولان کشور باید افتخارشان حرکت در راه امام راحل باشد اگر این اتفاق بیفتد حتماً رفتارها، برنامه‌ریزی‌ها و کنش‌ها به‌طرف کاهش فاصله طبقاتی پیش می‌رود در غیر این صورت مسئولان دائم به دنبال این هستند که با چه برنامه‌ریزی می‌توانند ثروت خود را افزایش دهند.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع باید همچنان مدنظر مسئولان باشد، این نگاه انقلاب اسلامی است. باید دید چرا عدالت و آنچه خواست، امامین انقلاب بود به‌طور صددرصدی محقق نمی‌شود، شاید رویکرد‌های غلط در بین برخی مسئولان وجود دارد که هیچ تناسبی با ارزش‌های انقلابی ندارد.

232169