محمدجواد ظریف؛

امروز مردم ایران در برابر دشمنان ایستاده‌اند

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه امروز وابستگی ما به نفت از هر زمان دیگری کمتر است گفت: امروز مردم ایران در برابر دشمنان ایستاده‌اند و آن‌ها که علیه ما اقدام کردند و جنگ به راه انداختند اکنون به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند.

به گزارش سایت خبری پرسون، «محمدجواد ظریف» در مراسم تبریک سفیران کشور‌ها به رئیس جمهور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: سال گذشته در بحران جهانی و درد مشترک کووید ۱۹ همه کشور‌ها کنار هم آمدند به جز رژیم منحوسی که با خیال فشار بر مردم بزرگ ایران امروز شاهد برگزاری این مراسم نباشیم.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز مردم ایران در برابر دشمنان ایستاده‌اند و آن‌ها که علیه ما اقدام کردند و جنگ به راه انداختند اکنون به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند. این بهترین درس برای آیندگان است. با مردمی که در برابر فشار‌ها بدون هیچ کمکی با رژیم تا دندان مسلح پیروز شده و در برابر تروریسم اقتصادی ایستاده‌اند جز با کرامت نمی‌توان رفتار کرد.

وی با بیان اینکه این تجربه‌ای برای دولت جدید آمریکا و کشور‌های دیگر است تا بدانند چگونه با مردم بزرگ ایران برخورد کنند افزود: امروزدر حالی ۲۲ بهمن را جشن می‌گیریم که وابستگی ما به نفت از هر زمان دیگری کمتر است.

232167