شکری خانقاه در گفت و گو با پرسون مطرح کرد:

برگزاری همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی درهفته آینده

دبیر کل نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران گفت: روز سه شنبه، 28 بهمن کل نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران با هدف کارآمد کردن نظام ارتباطات وبا امید به استمرار این روند برگزار می شود.

حمید شکری خانقاه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سایت خبری پرسون، گفت: همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی هفته آینده در روز سه شنبه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

شکری خانقاه بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش، تخصصی سازی نظام ارتباطات، روابط عمومی کشور، حرکت به سوی حرفه ای گرایی و برخورداری نظام روابط عمومی از معیارها و شاخص های استاندارد جهانی است.

وی ادامه داد: این همایش با حضور اساتید برجسته کشور و با مدل برنامه مهارت سنجی ESCO که یک برنامه اروپایی است. ما در ایران این برنامه را کپی کرده ایم که یک حرکت رو به جلو برای استاندارد، حرفه ای، کارآمد کردن نظام ارتباطات و یک پارچه کردن روابط عمومی های کشور است.

دبیر کل نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران افزود: در گذشته سمینارها و کنفرانس های متعددی با موضوعات گوناگونی در کشور داشته ایم اما این همایش تحت عنوان استانداردهای جهانی روابط عمومی برای اولین بار در کشور خواهد بود. روز سه شنبه، 28 بهمن اولین گام و مقدمه را در این رابطه با امید به استمرار این روند ایجاد خواهیم کرد.

شکری خانقاه تصریح کرد: به دنبال این هستیم که یک مدل و الگوی جهانی را در ایران پیاده کنیم. قرار نیست تمام مسیری را که کشورهای اروپایی و یا آمریکا و مالزی طی کرده اند را ما نیز انجام دهیم بلکه از کافی است دستاوردهای آنان را کسب کنیم.

وی گفت: ما طبق آیه ای از قرآن که می فرماید بشارت بده به بندگانت که بروید بشنوید و از صحبت های دیگران بهترین اش را انتخاب کنید عمل می کنیم. بر اساس تفکر اسلامی این رویکرد را در نظام ارتباطات و روابط عمومی اجرا می کنیم.

دبیر کل نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران بیان کرد: این همایش بدون هیچ هزینه ای و به صورت رایگان در سطح کشور برگزار خواهد شد. با پخش تلویزیونی این همایش فرصت برای استفاده همگان فراهم شده است.

شکری خانقاه تصریح کرد: ما در این همایش از حمایت مالی و معنوی صداو سیما، علاقه مندان به روابط عمومی، شهرداری، فرهنگسرای نیاوران، انجمن روابط عمومی ایران و انجمن سواد رسانه ای برخوردار هستیم.

دبیر کل نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی در ایران با بیان این که فعلا به طور کامل برنامه های همایش نهایی نشده است تاکید کرد: امیدواریم با جلب حمایت دست اندرکاران روابط عمومی و وزارتخانه ها سال بعد با قدرت بیشتری این همایش را برگزار کنیم.

232136

مطالب مرتبط