نمازی:

اصلاحات از "عارف" حمایت نخواهد کرد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره آخرین وضعیت اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به تشکیل نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: به نظر می‌رسد که با توجه به مقدماتی که طی شده همه احزاب اصلاح طلب به خروجی نهاد اجماع ساز پایبند هستند و مشکلی ایجاد نخواهد شد. او با اشاره به عدم حضور محمدرضا عارف در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان ادامه داد: ظاهرا عارف مصمم به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری است و از سویی هم پیش بینی می‌کند که احتمالا مورد اجماع قرار نگرفته و نتواند نامزد نهایی جریان اصلاحات باشد، از همین رو راه خود را جدا کرده تا ملزم به رعایت الزامات نهاد اجماع ساز نباشد.

نمازی افزود: عارف جزو حزبی از جریان اصلاحات نبود و جزو چهره های حقیقی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان بود که از سوی سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات انتخاب شده بود.

فعال اصلاح طلب گفت: اگر محمدرضا عارف بخواهد به انتخابات بیاید نمی‌تواند ادعا کند که به نمایندگی جریان اصلاحات وارد شده و صرفا شاید برخی احزاب بتوانند از او حمایت کنند، اما روندی که الان در حال طی شدن است نشان می‌دهد که هیچ یک از احزاب اصلاح طلب از او حمایت نخواهند کرد.

منبع:yjc

232046