در اقدامی انسان دوستانه؛

اهدا اعضای بدن جوان قروه ای به بیماران نیازمندان

در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه، جوانی 47 ساله اهل شهرستان قروه با اهدا اعضای بدن خود، جان چندین بیمار را در کشور نجات داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، صدیق جدیدالاسلامی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز با تایید این عمل انسان دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوان سریش آبادی از توابع شهرستان قروه که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اعضا بدنش به بیماران نیازمند اهدا گردید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: خوشبختانه در بحث اهدا اعضای بدن، مردم شهرستان قروه در استان کردستان همیشه پیشقدم بوده اند که این نشان از فداکاری و نوع دوستی مردمان این دیار دارد.

جدیدالاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: طبق آخرین آمار در طول 10 سال گذشته این 42 بیمار کردستانی اعضای بدن خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه جداسازی و اهدای اعضای این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان سینای تهران انجام شده است، گفت: کسانی که تمایل به شرکت در این عمل انسان دوستانه دارند می توانند با مراجعه به سامانه www.ehda.ir کارت اهدا عضو دریافت کنند.

شفیعی ـ استان کردستان

231786