۵۷۰ پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۵۷۰ پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال با ۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی ۸۳۲ نفر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت ضمن اظهار داشت: ۵۷۰ پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال با ۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی ۸۳۲ نفر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی خاطر افزود: در مناسبت‌های هفته دولت و دهه فجر از سال ۹۲ تا ۹۹ در مجموع ۵ هزار و ۵۲۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۱۴ هزار و ۱۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با هشدار نسبت به رعایت هر چه بیشتر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: تا هفته گذشته ۱۲ و ۵ شهرستان استان آذربایجان غربی به ترتیب در وضعیت آبی و زرد قرار داشتند که متأسفانه از امروز تعداد شهرستان‌های آبی ۸ مورد و شهرستان‌های زرد ۹ مورد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هفته گذشته ۵ درصد کاهش‌یافته است و همین موضوع نشان از عادی انگاری این ویروس توسط مردم دارد که لازم است برای جلوگیری از شروع موج چهارم بیماری بیش‌ازپیش به موارد بهداشتی و رعایت مسائل مربوط به آن پایبند باشیم.

مصطفوی با اشاره به در پیش رو بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: مسئولان مربوطه تلاش خود را برای حضور پرشور مردم و کاندیداها در انتخابات به‌کار گیرند وکشور از تنوع سلایق و گروه‌های مختلف شکل‌گرفته و افراد توانمند باید وارد صحنه بشوند.

وی پرهیز از هر گونه توهین به قومیت‌ها و قومی کردن انتخابات پیش رو را لازمه پیشرفت و توسعه استان و منطقه دانست و افزود: مطبوعات و رسانه‌های گروهی وظیفه ثقیلی در این میان بر عهده دارند تا به‌درستی به عموم آگاهی دهند.

معاون استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر ضرورت پاسخگویی به خبرنگاران تاکید کرد.

انتهای پیام/

231627