با حضور استاندارمرکزی؛

بهره برداری از پروژه بهینه سازی 125کیلومتر شبکه فشار ضعیف در شازند

همزمان با دهه فجر، پروژه بهینه سازی و نو سازی 125 کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی در شازند  با حضور استاندار مرکزی با اعتباری بالغ بر 102میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از شازند، استاندار مرکزی در آیین افتتاح 11پروژه توزیع برق شهرستان شازند ،ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر با اشاره به اقدامات ارزنده شرکت توزیع برق استان نیز اظهار داشت: به‌رغم اینکه 100 درصد جمعیت استان از صنعت برق بهره‌مند هستند به لحاظ خدمات مطلوب این شرکت، شهروندان بیشترین رضایتمندی را از این حوزه دارند که باید قدردان این مجموعه بود.

سیدعلی آقا زاده با اشاره به اینکه استان مرکزی پایتخت صنعتی کشور است، افزود: برق به ویژه برای توسعه صنایع جدید در سال جهش تولید، نقش پررنگی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این مراسم گفت: تامین برق پایدار، با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری از برنامه‌ها و چشم‌اندازهای این شرکت است.

محمد اله‌داد افزود: افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق از جمله برنامه‌های شرکت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی بابیان اینکه تعداد مشترکین برق شهرستان شازند 59هزار و 600مشترک است، افزود: طی سال جاری 1594انشعاب با قدرت 3100کیلووات به متقاضیان برق در شهرستان شازند واگذار شده است.

اله داد،کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه ، کاهش تلفات ، مقاوم بودن نسبت به خوردگی و در نتیجه کاهش پارگی خطوط فشار ضعیف، کاهش میزان استفاده های غیر مجاز از برق و زیباسازی مبلمان شهری و روستایی را از جمله مزایای اجرای این پروژه ها دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: همزمان با دهه فجر ،174پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر 563میلیاردریال افتتاح خواهد شد.

231570

مطالب مرتبط