سردار علیرضا لطفی؛

پلیس آگاهی متولی کشف جرم و مبارزه با مجرمین است

سردلر لطفی بیان کرد: پلیس آگاهی متولی کشف جرم و مبارزه با مجرمین است. در این راستا روزانه ده ها ماموریت مختلف انجام می دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علیرضا لطفی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت" در تشریح خبر دستگیری باند سارقان به عنف پلیس آگاهی، اظهارکرد: پلیس آگاهی متولی کشف جرم و مبارزه با مجرمین است. در این راستا روزانه ده ها ماموریت مختلف انجام می دهد که ما برحسب شرایط، بخشی از آن را گزارش می کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در پیگیری پرونده ها تفاوتی قائل نیستیم، ادامه داد: در رسیدگی به تمامی پرونده ها و تا اتمام نتیجه کامل، با بهره گیری از کارآگاهان زبده، از کار کناره گیری نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پلیس به تمام تصاویرو فیلم ها، چه آنان که در فضای مجازی انتشار می یابد و چه مواردی که انتشار نمی یابد، رسیدگی میکند. ۷۴/۶ درصد از سرقت ها و ۹۵ درصد از جرائم جنایی تهران توسط پلیس آگاهی کشف شده است.

سردار لطفی در خصوص وصول خبر سرقت و اینکه همکاران به صحنه جرم رفتند، بیان کرد: اخیرا به این ضرب المثل زیاد بر می خوریم" رفیق دزد و شریک قافله" ، به مردم، بسیار تذکر دادیم که اعتماد بی مورد به دیگران نداشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در راستای پیگیری های کاراگاهان پلیس آگاهی، ۴ نفر از افراد را که به شکل سازمان مبادرت به سرقت از کیف خانمی در نقطه شمالی تهران که بالغ بر ۴ میلیارد ریال ارزش اموال داخل کیف بود، را دستگیرشد.

این مقام انتظامی در رابطه با افزایش جرائم قاپ زنی موبایل، افزود: منشا آن اولا به علت افزایش نرخ موبایل و دیگر، سهل السرقت بودن این اقلام است. مردم از اموال خود محافظت نمایند.

گزارش از ساراپیرانه

231407