نشست نماینده سلسله و دلفان در مجلس و فرمانده سپاه ناحیه الشتر

نشست  دکتر ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه الشتر به مناسبت دهه مبارک فجر  برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، در این نشست که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه ، مسئول بسیج سازندگی و مسئول حرکتهای جهادی سپاه ناحیه الشتر با موضوع دهه فجر تعامل و هم افزایی و تبادل نظر و همچنین حمایت از طرحهای قرارگاه سازندگی ومحرومیت زدایی بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان برگزار شد فرماندهی سپاه ناحیه الشتر، گزارشی از فعالیت های بسیج سازندگی به همراه گروههای جهادی در مناطق محروم با هدف خدمت به مردم شریف ونجیب شهرستان را ارائه نمودند.

محمود یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به همکاری ادارات بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بهزیستی شهرستان گفت : انقلاب اسلامی ایران و ایام الله فجر فرصتی برای خدمت به مردم است. یکی از مهم ترین آرمان های انقلاب و امام راحل خدمت به مردم بود. ما نیز در این ایام نباید از خدمت به مردم غافل شویم.

وی در ادامه افزود: از ۴۰ واحد ساختمان تحویلی به بسیج سازندگی این ناحیه، تعداد۱۸ واحد تکمیل و تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)،بهزیستی وسیل زده شده است ودر حال حاضرتعداد ۲۲ واحد مسکونی دیگر در مناطق محروم با پیشرفت ۸۰ درصد در حال ساخت می باشد که جهت تکمیل واتمام این پروژه ها نیازمند توجه وکمک خیرین ومساعدت نماینده محترم مجلس می باشد.

ابراهیمی در این نشست ضمن تبریک ایام الله فجر با اشاره بر تلاش و دغدغه های خود در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغالزایی در شهرستانهای سلسله و دلفان بیان داشت: ازابتدای ورود به انتخابات بعنوان یک فرد بدون مرز ومستقل از هرحزب وجناح سیاسی و صرفاً بعنوان بسیجی گردان کمیل پا به عرصه انتخابات نهاده و هم اکنون هم همین مرام را دارم و افتخار میکنم بتوانم در راستای محرومیت زدایی فعالیت داشته باشم کما اینکه اینجانب عضو فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی هستم وتا کنون تمام هم وغم و تلاش خود را در جهت جذب امکانات واعتبارات در جهت رفع و زدودن غبار محرومیت از شهرستانهای سلسله و دلفان داشته ام.

وی تصریح کرد :اینجانب ازطریق مجلس پیگیری واگذاری مجدد قیر رایگان به شهرداری ها وراهداری ها شده ام و در این خصوص موفقیتهایی هم به دست آمده است .

نماینده سلسله و دلفان افزود: در خصوص اشتغالزایی وجذب سرمایه گذار خارجی تلاشهایی داشته ایم وان شاالله در صورت همکاری مردم فهیم شهرستان جهت ایجاد زیرساخت یکسری طرحها درحال تصویب وپیگیری هستند.

ابراهیمی گفت:در حوزه بهداشت و درمان وجذب اعتبار وامکانات وتجهیزات پزشکی رشد خوبی حاصل شده ودر حوزه های مختلف خدماتی واجرایی با سعی و تلاش وافر بدنبال جذب اعتبارات رفتیم و موفق هم بودیم و تخصیص اعتبار هم گرفتیم، در این راستا عزم جهادی وتلاش خالصانه مدیران محلی را می طلبد که بتوانند اعتبارات را جذب شهرستان نمایندو نگذارند مدیران کل در واگذاری اعتبارات کوتاهی نمایند.

وی با گریزی بر تخریب ایشان در فضای مجازی وحقیقی گفت: از نقد سازنده و راهگشا استقبال می کنم ولی بنحوی نباشد که تخریب و ترور شخصیتی را در دستور کار قراردهند.

دکتر ابراهیمی در پایان خود را متعهد به خدمت به مردم شریف سلسله و دلفان دانستند وقول مساعد دادند که در راستای اشتغالزایی ورفع محرومیت وبسیج امکانات از هیچ کوششی مضایقه نخواهند کرد و در راستای تکمیل پروژه های دردست اقدام بسیج سازندگی هم درجهت تامین اعتبار تلاش خواهم کرد.

در پایان فرماندهی سپاه ناحیه نیز اعلام نمودند که با نگاه جهادی و انقلابی در هرجایی که نیاز به ورود گروههای جهادی بسیج و سپاه جهت رفع محرومیت وکمک به اقشار محروم باشد با تمام توان ورود خواهند کرد و نماینده محترم مجلس را در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی واشتغالزایی در مناطق محروم کمک می نمایند.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

231200