دستگیری لیدر و برگزارکنندگان مسابقه جنگ سگ‌ها در گلوگاه


فرماندار گلوگاه گفت: متاسفانه مسابقه اخیر جنگ سگ ها با یک ساماندهی  قبلی  برگزار شد و ماموران انتظامی نیز پس از  اطلاع از برگزاری مسابقه  جنگ خونین سگ ها  در محل حاضر شده و چند لیدر و برگزارکننده این مسابقه را دستگیر کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، فرماندار گلوگاه با اعلام اینکه انتشار تصاویری از جنگ خونین سگ‌ها در ساحل گلوگاه در فضای مجازی بسیار نگران کننده بود و موجی از ناراحتی‌ها عمومی را در پی داشته است، گفت: به محض اطلاع از برگزاری چنین مسابقه غیرانسانی آزار حیوانات با برگزارکنندگان برخورد شد.

فریدون کلبادی نژاد افزود: برگزاری این مسابقات در گلوگاه آن‌چنان که در برخی از فضاهای مجازی و کانال‌ها اعلام شده است به صورت هفتگی در گلوگاه برگزار نمی شود و ما هم با برگزاری این مسابقه غیرانسانی آزار حیوانات در گلوگاه در روز جمعه - ۱۰ بهمن ماه- غافلگیر شدیم.

وی افزود: متاسفانه مسابقه اخیر با یک ساماندهی قبلی برگزار شد و ماموران انتظامی نیز پس از اطلاع از برگزاری مسابقه جنگ خونین سگ ها در محل حاضر شده و چند لیدر و برگزارکننده این مسابقه را دستگیر کردند.

فرماندار گلوگاه گفت: با هر نوع ناآرامی که امنیت و آرامش مردم را بر هم بزند برخورد می کنیم و قطعا" دستگاه قضایی در برخورد با این مسابقات خونین جنگ سگ‌ها که با به جان هم انداختن سگ‌ها برای لذت بردن، عملی ناپسند و غیر انسانی مرتکب شده اند؛ قاطعانه برخورد می کند.

منبع: ایلنا

231150