به گزارش سایت خبری پرسون، حسین زاده در این بازدید که با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، حسن مونسان معاونت شعب ، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و تعدادی از روسای ادارات کل بانک برگزار شد، ضمن اشاره به لزوم رویکردی نوین در نظام بانکی کشور گفت: با رشد و توسعه صنعت و رویکرد جهانی شدن و پیشرفت در جهان، صنعت بانکداری جهان و کشور نیز دچار دگرگونی ها و تغییراتی شده و همین امر باعث شده است که نظام بانکداری در کشور ما نیز همسو با تکنولوژی های روز و همچنین با سرعت به سمت دیجیتالی شدن پیش رود و بانک ملی ایران نیز با توجه به اهمیت این موضوع توانسته است با ارائه ده ها محصول در این حوزه به مشتریان خود در بین سیستم بانکی پیشتازانه عمل کند .
مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود به اهداف شکل گیری شعبه ملی پلاس اشاره کرد و اظهار داشت : در حال حاضر یک ماه است که در شعبه ملی پلاس ارائه خدمات با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز و با حضور کارمندان جوان و مطلع در حوزه بانکی و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای در این حوزه صورت می گیرد و ما معتقد هستیم که ارائه خدمات بانکی نباید به بانک و شعبه محدود شود و مشتری می تواند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات بانکی استفاده کند.
وی اظهار کرد: فضای در نظر گرفته شده در این شعبه برای تعامل چهره به چهره با مشتریان و ارائه مشاوره های بانکی، مالی و پولی، ایجاد حس مثبت و آرامش برای مشتریان می تواند تصویر تازه ای از بانکداری را در کشور به نمایش بگذارد و بدون شک مشتریان پس از خروج از «ملی پلاس» خاطره بسیار متفاوتی از حضور در بانک ملی ایران خواهند داشت.
حسین زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بانک ملی ایران متعلق به تمام مردم ایران است گفت: بانک ملی ایران با توجه به ماهیت ملی بودن خود در تمام برنامه ها و اقداماتش به تمامی گروه های جامعه اعم از جوانان و کودکان توجه ویژه ای دارد و همواره با حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در کنار نسل جوان جامعه بوده و از طریق کانون جوانه های بانک به آموزش علمی و اقتصادی کودکان که نسل آینده جامعه را خواهند ساخت ،می پردازد، کارکنان این بانک همیشه رضایت مردم و مشتریان را جزو اولویت های کاری خود می دانند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان ضمن گفت و گو با همکاران ، نقطه نظرات همکاران و مشتریان را یادداشت کردند.
گفتنی است نخستین شعبه «ملی پلاس» در محل سابق شعبه فخررازی رو به روی دانشگاه تهران واقع شده و همه سامانه های بانکداری دیجیتال از جمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز ، کیوسک چند منظوره، CASHLESS و VTM وجود دارد و مشتریان می توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره های بانکی، ار فضای کتابخانه و کافی شاپ نیز بهره مند شوند.