تسلیت لاریجانی در پی درگذشت «آیت الله نظری مازندرانی»

مشاور مقام معظم رهبری در پیامی با تسلیت درگذشت عالم بزرگوار، آیت الله عبدالله نظری مازندرانی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان تعالی درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، علی لاریجانی در پیامی با تسلیت درگذشت عالم بزرگوار، آیت الله «عبدالله نظری مازندرانی»، از درگاه خداوند متعال برای وی تعالی درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون‌

درگذشت تاسف برانگیز عالمِ پارسا و مجاهد، یار دیرین امام و رهبری، مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری مازندرانی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و به قاطبه مردم شریف و مؤمن استان مازندران به خصوص به علمای اعلام و ارادتمندان آن بزرگوار و بالاخص به خانواده مکرم و بازماندگان ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم.

این عالم مبارز، مومن و مهذب در طول سالیان متمادی با گفتار و کردار خود مشعل فروزانی در منطقه شمال کشور محسوب می‌شدند. در دوران طاغوت، شجاعانه مبارزه کردند و در دوران انقلاب و پس از آن با مواضع روشنگر خود همواره راهنمای رهروان راه حق و یاریگر نظام اسلامی بودند. از خداوند متعال برای آن عالم وارسته، رحمت واسعه و تعالی درجات را مسئلت می‌نمایم.

230915