جنگ خونین صدها سگ‌ در گلوگاه + تصاویر دلخراش

ساحل دریای گلوگاه شاهد جنگ خونین صدها سگ بود که صاحبان‌شان آنها را به جان هم انداختند تا از نبرد آنان لذت ببرند.

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، هرچند ساحل دریای آرام گلوگاه سالهاست به دلیل پسروی آب دریای خزر شاهد حضور مردم نیست اما روز جمعه در این ساحل در حضور صدها نفر رقابت دلخراش ، غیراخلاقی و غیرانسانی برگزار شد و عده‌ای برای تفریح در این ساحل متروک ، دور از چشم قانون بیش از یکصد قلاده سگ را به جان هم انداختند و از دعوای آن‌ها که گاهی تا مرز کشتن هم پیش رفت لذت بردند.

کلبادی نژاد فرماندار گلوگاه گفت: متاسفانه روز جمعه مسابقه جنگ سگ‌ها پس از مدت‌ها دوباره در گلوگاه برگزار شد و برخی افراد از شهرستان‌ها و حتی استان‌های دیگر نیز در این جنگ خونین سگ‌ها حضور داشتند.

کلبادی نژاد با بیان اینکه قبلا با برگزار کنندگان این مسابقات برخورد شده بود، برگزاری مداوم و هفتگی این مسابقه خونین در شهرستان را رد کرد و افزود: مدت‌ها بود که جنگ سگ‌ها در گلوگاه برگزار نمی‌شد و متاسفانه روز جمعه در یک غافگیری با این جنگ خونین مواجه شدیم.

فرماندار گلوگاه ادامه داد: لیدر‌ها برای برگزاری این مسابقات چندین بار مکان مسابقه را تغییر می‌دادند و هر بار با هوشیاری عوامل اطلاعاتی شناسایی و از اقدام آن‌ها جلوگیری می‌شد.

کلبادی نژاد گفت: متاسفانه روز جمعه غافلگیر شدیم و هنوز نمی دانیم آن‌ها چگونه توانستند افراد را از شهرستان‌های دیگر ساماندهی کنند و در ساحل دریای گلوگاه جنگ خونین سگ راه بیندازند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از اطلاع از این اتفاق در محل حاضر شدند و چند لیدر و برگزارکننده این مسابقه را دستگیر و پس از تشکیل پرونده با قید تعهد آزاد کردند.

فرماندار گلوگاه ادامه داد: تعدادی از افراد هم که از شهرستان‌های مختلف برای جنگ سگ‌ها به گلوگاه آمده بودند اعمال قانون شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

230914

مطالب مرتبط