رییس حوزه هنری یزد تشریح کرد؛

برنامه‌های حوزه هنری یزد در چهل و دومین بهار انقلاب

رییس حوزه هنری یزد برنامه‌های این نهاد و کارگروه تخصصی هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدصادق کوچک‌زاده گفت: در راستای برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، «کارگروه تخصصی هنری» ستاد دهه فجر استان برنامه‌های متنوع سلامت‌محور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با مشارکت حوزه هنری و برخی سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی هنری اجرا می‌شود، هدف آن را تبیین و ترویج آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد همدلی، نشاط و امیدآفرینی در جامعه برشمرد.

رییس حوزه هنری یزد برگزاری محفل مجازی طنز «قندشکن» با موضوع «بُت بزرگ» (افول آمریکا و اتفاقات دنیا) با حضور شاعران و طنزپردازان استانی و کشوری را از جمله این برنامه‌ها عنوان و بیان کرد: این محفل طنز ساعت 18 سه‌شنبه 14 بهمن از طریق صفحه Qandshekan پخش می‌شود.

وی اجرای نمایش خیابانی با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای سرود با موضوع انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس و غبار روبی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌های کارگروه هنری برشمرد و ادامه داد: این برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عصر پنجشنبه 16بهمن در کنار تربت شهدای انقلاب و دفاع مقدس در گلزار شهدای خلدبرین برگزار می‌‎شود.

طراحی و تولید 10 پوستر با موضوع انقلاب اسلامی، تحلیل و بررسی آثار سینمای انقلاب 57 ، برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری و فضای مجازی، برگزاری کارگاه نویسندگی با حضور بهزاد دانشگر نویسنده مطرح کشور و نویسندگان جوان انقلابی و توزیع اقلام فرهنگی، دیگر برنامه‌هایی بود که کوچک‌زاده به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

230880