آغاز قدم‌های اقتدار آفرین در گام دوم انقلاب

استاندار قم تداوم جهاد علمی کشور را یک ضرورت دانست و گفت: در تمام مراکز علمی و حوزه‌های علمیه و دانشگاه نیازمند جهاد علمی هستیم و باید در دنیای پررقابت علمی بدرخشیم.

به گزارش سایت خبری پرسون، بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین زنگ انقلاب مدارس استان که در دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از 42 سال با شتاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: اگرچه در مسیر انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و همچنین تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا اعمال شد و فشارها ادامه دارد اما انقلاب اسلامی باقدرت و سرعت به مسیر درخشان خود ادامه می‌دهد.

استاندار قم پیگیری رونق تولید، امنیت اقتصادی و معیشتی را از برنامه‌های جدی کشور عنوان کرد و بیان کرد: دشمنان با تمام توان سعی در بستن اقتصاد ایران اسلامی دارند که شکست خواهند خورد.

سرمست با اشاره به توطئه و برنامه‌ریزی‌های دشمنان بیان کرد: این در حالی است که انقلاب 42 سالگی را باقدرت پشت سر گذاشت و قدم‌های اقتدار آفرین در گام دوم انقلاب نیز آغازشده است.

وی تداوم جهاد علمی کشور را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: در تمام مراکز علمی و حوزه‌های علمیه و دانشگاه نیازمند جهاد علمی هستیم و باید در دنیای پررقابت علمی بدرخشیم.

استاندار قم تصریح کرد: امروز کرونا در اروپا و آمریکا دارای تلفات بسیار گسترده‌ای است ولی در جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان کنترل و آرامش نسبی شاهد هستیم و با توجه به همراهی و همکاری مردم شاهد این موضوع هستیم که کنترل‌ها به‌صورت حداکثری انجام می‌شود.

سرمست ادامه داد: برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان شرایط تحصیل به‌صورت غیرحضوری است اگرچه این شرایط جای تدریس حضوری را نمی‌گیرد ولی شاهد ارائه آموزش‌های منظم درسی برای دانش آموزان هستیم.

وی افزود: امروز نیاز داریم تا در شرایط خاص کرونایی سبک زندگی جدیدی را تمرین کنیم و خود را با آموزش‌های مجازی و الکترونیکی منطبق کرده و مهارت‌های لازم در این زمینه را کسب کنیم.

استاندار قم گفت: امروز زنگ انقلاب را در شرایطی به صدا درآوردیم که ملاحظات کرونایی را در نظر گرفته‌ایم، دانش آموزان عزیز سرمایه انسانی کشورمان هستند که سبب پویایی و بقای نظام اسلامی هستند.

سرمست دانش آموزان را در تمام سال‌های انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: شکوفایی و فتح قله‌های علم و دانش را مدیون تلاش‌ها و بروز استعداد‌های دانش آموزان این آب‌وخاک هستیم.

منبع: تسنیم

230675