مشکل قطعی اینترنت در روزهای امتحانی دانش آموزان و دانشجویان

این روزها با شروع شدن امتحانات دانش آموزان و دانشجویان به صورت ِآنلاین اینترنت سرعت پایینی دارد و با قطع و وصل شدن منجر به بروز مشکلاتی برای آنها شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، شرکت های مخابرات در حالی که هر ساله از قاطعیت افزایش پهنای باند و در نتیجه افزایش سرعت و مناطق تحت پوشش حرف می زنند اما باز هم شاهد قطعی های مکرر اینترنت و از همه مهمتر عدم پاسخگویی ۲۰۲۰ هستیم.

یکی از شهروندان همدانی ساکن در خیابان هنرستان می گوید: مدت ۵ روز است که اینترنت نداریم و پسرم که دانشجوست از نت بسته ای استفاده می کند و سرعت بسیار پایینی دارد.

وی ادامه می دهد: برخی دروس عملی هستند و نیاز به سرعت بالای نت دارند ، و در این زمان بیش از ۱۰ بار با ۲۰۲۰ تماس داشته ایم که مدام به هر بهانه ای از درست کردن آن طفره رفته اند.

شهروند همدانی خاطرنشان می کند: حالا کارشناس قرار است این خط را درست کند و بیش از سه روز گذشته نه کسی تماس گرفته و نه کارشناسی مراجعه کرده است و هر بار که تماس گرفته ایم اعلام کردند که زمان بر است.

فریدون حسن پور سخنگوی مخابرات استان همدان دراین باره در گفتگو با سایت خبری پرسون گفت: قطعی نت اگر به صورت منطقه ای باشد که بدون شک ما اطلاع داریم و اگر نقطه ای باشد قطعا ۲۰۲۰ خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: مخابرات چون یک شرکت خصوصی است بیشترین دغدغه را برای سرویس دهی دارد و همیشه سعی می کند مشتریان را راضی نگه دارد.

حسن پور با بیان اینکه اکثر ساختمان ها قدیمی هستند و در تمام شهرها این مشکل وجود دارد گفت: خدمات ۲۰۲۰ آنلاین و به چند روز نمی کشد مگر اینکه مشکل خاصی وجود داشته باشد.

آنچه مسلم است در این دوران امتحانات مجازی که خانواده ها و فرزندان بیش از هر چیز استرس دارند با دادن امکانات بیشتر باید مجموعه های خدمت رسان کمک بیشتری داشته باشند.

230600