​سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس اعلام کرد:

​​اتصال 2440 خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: در راستای ارائه خدمات مخابراتی به روستائیان 2 هزارو 440 نفر از روستاییان استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه  متصل  شده اند.
تصویر ​​اتصال 2440 خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، حمید سلیمان پور پیش از ظهرامروز اظهار داشت: با ایجاد 2 سایت فول تکنولوژی و ارتقای چهار سایت دیگر، دسترسی شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت در قالب 14 روستا با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال با جمعیت 8 هزارو 400 نفر فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه روستاهای جدید متصل شده توسط همراه اول به شبکه ملی اطلاعات شامل روستاهای کدیان و دهنو از توابع شهرستان لامرد، روستای فرشته جان از توابع شهرستان لارستان، روستای چاه کربلایی حسن خانی از توابع شهرستان جهرم است، افزود: روستاهای کوهنجان، خیرآباد، کتک، جوادیه، جلودر، حسن آباد جلودر و علی آباد سالار از توابع شهرستان ارسنجان و روستاهای عزآباد و سرآباد از توابع شهرستان مرودشت در مجموع با جمعیت 7060 نفر در قالب 2060 خانوار و از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.
سلیمان پور بیان داشت: اتصال روستای اشگرد از توابع شهرستان مرودشت توسط همراه اول به شبکه ملی اطلاعات، با جمعیت 1340 نفر در قالب 380 خانوار و از محل منابع توسعه ای این اپراتور از دیگر خدمات ارائه شده است.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" اضافه کرد: مزایای اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات ایجاد فرصت های جدید برای رونق اشتغال و توسعه اقتصادی بر پایه فناوری است.

391191