قتل ناموسی در سردشت تکرار شد

با دستگیر شدن برادر قاتل در سردشت راز قتل ناموسی دختر 22 ساله کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، مردی که به عنوان متهم قتل ناموسی دستگیر شده بود، پس از بازجویی های پلیسی به قتل خواهرش اعتراف کرد.

ولی خداکرمی روز شنبه در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر یک نزاع و درگیری خانوادگی و مفقود شدن یک زن، بعد از چند روز پرونده‌ای تشکیل شد که با ارجاع آن به پلیس آگاهی، کارآگاهان تحقیقات فنی و تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که یک زن جوان ۲۲ ساله طی ۱۰ روز گذشته مفقود شده و اثری از او نیست.

وی اظهار کرد: در تحقیقات انجام گرفته مشخص شد که این دختر سردشتی آخرین بار با برادر خود و پسرعمویش دیده شده و به همین دلیل مضمون اصلی پرونده این ۲ نفر بودند که به سرعت دستگیر و بازجویی‌های پلیسی از آنان آغاز شد.

قتل زن جوان سردشتی توسط برادرش

دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: برادر این زن جوان در بازجویی‌های اولیه خود اعلام کرد که در روز حادثه با خواهرش درگیری لفظی داشته و دیگر او را ندیده اما بعد از بازجویی‌های زیاد و فنی بالاخره به قتل خواهرش اعتراف کرد.

خداکرمی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد که برادر این زن جوان که ۲۰ سال داشت، به خاطر انگیزه ناموسی با خواهر خود درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت با زدن یک میله آهنی به سر خواهرش، وی را به قتل رسانده و جنازه را در چاهی کنار رودخانه زاب نزدیک شهر نلاس انداخته است.

وی گفت: ماموران بازپرسی در سر صحنه حضور یافته و با تلاش آتش نشانان جنازه فرد مقتول از چاه بیرون آورده و جهت بررسی و کالبد شکافی به پزشک قانونی تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت تاکید کرد: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که اقدام به اخلال در نظم عمومی جامعه از طریق ارتکاب بزه انجام می‌دهند، برخورد خواهد کرد.

خداکرمی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون متاسفانه پنج قتل عمد در این شهرستان رخ داده است.

سردشت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

منبع: رکنا

230501