با حضور روئسای اداره قرآن و عترت و فرهنگی انجام شد؛

برگزاری کارگاه توجیهی اولین جشنواره هنر قرآنی دانش به صورت مجازی

کارگاه توجیهی اولین جشنواره هنر قرآنی دانش به صورت مجازی با حضور روئسای ادارات قرآن، عترت و نماز و همچنین اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، کارگاه توجیهی جشنواره هنر قرآنی دانش با حضور سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز همچنین کاظم پناهی رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در استودیو هماورد آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

در این کارگاه که به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد معاونین و مربیان پرورشی ناحیه یک یزد شرکت کردند.

غفاریان با اشاره به برگزاری این جشنواره برای اولین بار در سطح آموزش و پرورش استان به تشریح اهداف و برنامه های تدارک دیده شده، معرفی رشته ها و نحوه مشارکت دانش آموزان در آن پرداخت و ابراز داشت: این جشنواره با محوریت قرآن، عترت، نهج البلاغه و نماز در قالب های هنری و قرآنی برگزار می شود و مخاطبان آن دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند.

کاظم پناهی نیز در رابطه با بخش هنری جشنواره نظیر معرفی رشته ها، شرایط شرکت و نحوه ارسال آثار توضیحاتی بیان داشت.

در این کارگاه مجازی روسای ادارات پس از پاسخگویی به سوالات معاونین و مربیان پرورشی، بر اهمیت اطلاع رسانی و جذب دانش آموزان همچنین حضور پرشور و حداکثری آنان در جشنواره تاکید کردند.

گفتنی است اولین جشنواره هنر قرآنی دانش باهدف تقویت بنیه معرفتی و تربیتی دانش آموزان با تمسک به قرآن کریم از 30 آذرماه امسال آغاز به کار کرده و در حال برگزاری است.

این جشنواره به همت اداره کل قرآن، عترت و نماز و معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حال انجام است.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

230293

مطالب مرتبط