مدیرکل دفتر فنی استانداری یزد خبر داد:

تخریب ساخت و ساز و تفکیک غیرمجاز زمین‌ها در منطقه ده‌بالا تفت

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری و رئیس کمیسیون ماده ٩٩ از تخریب ساخت و ساز و تفکیک غیرمجاز اراضی و جلوگیری از کوه‌خواری و زمین‌خواری در روستای ده‌بالا ‌شهرستان تفت خبرداد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدرضا عارفی مدیرکل دفتر فنی استانداری و رئیس کمیسیون ماده ۹۹ گفت: با گذشت بیش از چند سال، با پیگیری‌هایی که توسط کمیسیون ماده ۹۹ و دفتر فنی استانداری یزد انجام شد‌ و با برخورد قاطعانه دستگاه قضا، تخریب ساخت و ساز و تفکیک غیر مجاز ‌زمین ها و جلوگیری از زمین‌خواری و کوه‌خواری در منطقه ده‌بالا شهرستان تفت در مساحتی به وسعت بیش از ۵۵ هزار مترمربع انجام شد.

عارفی ادامه داد: این اقدام حرکتی موثر و کم نظیر بود که با کمک های رئیس کل دادگستری استان و دادستان، همچنین فرماندار تفت، بخشدار و دهیار شهرستان ‌صورت گرفت.‌

وی افزود: بدون ترس از تهدیدها در برابر ظلم و پایمال شدن حق مردم خواهیم ایستاد و جلوی زمین‌خواری را در استان خواهیم گرفت.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری در پایان اظهار امیدواری کرد: روند مقابله با زمین‌خواری و کوه‌خواری با حمایت مدیریت ارشد استان و همکاری و هم‌گرایی مسئولان مرتبط ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

230282