مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد مطرح کرد:

اشاعه فرهنگ مطالبه گری مومنانه و منصفانه؛ از اهداف برگزاری رویداد پیشگام

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری اولین رویداد پیشگام در استان یزد خبر داد و گفت: اشاعه فرهنگ مطالبه گری مومنانه، منصفانه و به موقع از اهداف این رویداد به شمار می رود.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در جمع خبرنگاران در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به نقش مردم در طول تاریخ اظهار داشت: هر کجا مردم نقش خود را در جامعه ایفا کردند پیشرفت‌ها و اتفاقات بزرگی را رقم زدند و نقش مردم در رسیدن به اهداف و قله ها اثرگذار است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرداری یزد و سازمان متبوعش ابراز داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی در بحث حقوق شهروندی و آموزش آن به آحاد مردم پیشگام خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز اکثر مردم از مباحث و مسائل مهمی که در کشور رخ می‌دهد نا امید بوده و آن ها را متوجه دولت و حاکمیت می دانند درحالی‌که مردم از نقش اثرگذار و مثبتی در جامعه برخوردارند که از آن اطلاعی ندارند در حالی که اطلاع از این وظیفه یقینا منجر به رفع چالش ها و مسائل پیرامون در جامعه خواهد شد.

نجیمی تصریح کرد: برهمین اساس و در راستای بصیرت بخشی به مردم اولین رویداد پیشگام در استان یزد را برگزار می کنیم که بعد از استان همدان دومین استان در زمینه برگزاری این رویداد در کشور هستیم که برگزاری این رویداد ظرفیت مردم در حل مسائل را به آنان یادآور خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در رویداد پیشگام از جوانان در زمینه آگاهی بخشی به مردم استفاده خواهیم کرد ابراز داشت: راه‌اندازی این رویداد هیچ ارتباطی با جریانات اخیر کشور نداشته و با مطالبه گری به‌گونه‌ای پیش خواهیم رفت که بتوانیم هم مشکلات را حل کنیم و هم اینکه در مسیر حل آن به دولت و حاکمیت کمک کنیم.

نجیمی افزود: اشاعه فرهنگ مطالبه گری مومنانه، منصفانه و به موقع از اهداف این رویداد به شمار آمده و اگر بتوانیم این موارد را دنبال کنیم می توانیم به خوبی نقش مردم را در جامعه نشان داده و چالش ها را با مشارکت آحاد جامعه مرتفع کنیم.

انتهای پیام/

حیران _ استان یزد

230215