معاون بارزسی سازمان صعنت، معدن وتجارت استان قزوین:

۷۱ پرونده تخلف صنفی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین تشکیل شده است

کبیری، معاون بارزسی سازمان صعنت ومعدن وتجارت استان قزوین گفت: امسال ۷۱ پرونده تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین از قبیل تخفیف‌های غیرواقعی و صوری تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، علی اکبر کبیری، معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پنجمین نشست کمیته نظارت بر فرایند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی استان که در دادسرای قزوین برگزار شد، بیان کرد؛ به جز تخفیف‌های غیرواقعی، گران فروشی، درج نکردن قیمت و احتکار کالا از دیگر تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای در قزوین بوده که برای آن‌ها پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

کبیری در ادامه عنوان کرد: برخی واحد‌های تولیدی نیز در ارتباط با تامین کالا و قرارداد با فروشگاه‌های زنجیره‌ای دچار تخلفاتی همچون کم فروشی یا تبانی با فروشگاه‌ها در خصوص قیمت گذاری و تخفیف‌های صوری می‌شوند که برخورد قضایی با آن‌ها ضروری است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تاکید کرد: نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دنبال انعکاس گزارش‌هایی از تخلف و تخفیف‌های غیرواقعی آن‌ها در فضای مجازی و رسانه ها، از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تشدید یافته است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین افزود : در حال حاضر ۱۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای و هایپر مارکت در قزوین به فعالیت می‌پردازند

230119

مطالب مرتبط