نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس:

نبود امکانات در روستاها زمینه مهاجرت به حاشیه شهرها را تقویت می‌کند

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش برای بهبود وضعیت مردم در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد، گفت: نبود امکانات در روستاها زمینه مهاجرت به حاشیه شهرها را تقویت می‌کند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدصالح جوکار در آیین کلنگ زنی فاز دو مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) بخش خضرآباد به مشکلات اقتصادی و رکود و تورم حاکم بر بازار اشاره کرد و اظهار داشت: باید شرایطی به وجود آید که قدری از فشارهای اقتصادی وارد شده به مردم کاسته شود.

وی تلاش برای بهبود وضعیت زندگی مردم را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این پروژه در آستانه دهه مبارک فجر برای مردم منطقه کم برخوردار خضرآباد در حال کلنگ زنی است که انشاالله بتواند قدری از مشکلات این منطقه را بکاهد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گذشته ما بسیاری از مایحتاج زندگی خود را از روستاها تامین می‌کردیم ولی امروز متاسفانه حتی آب روستاها را از شهرها تامین می‌کنیم و این اصلا مناسب نیست.

جوکار با تاکید بر اینکه نبود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب در روستاها سبب خالی شدن این مناطق می‌شود گفت: خط انتقال آب بخش خضرآباد انشاالله مشکلات این منطقه در حوزه آب را رفع می‌‌کند و مردم با مشکلات کمتری در حوزه تامین آب دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین آب یکی از درخواست‌های اصلی مردم این منطقه است گفت: البته منطقه خضرآباد نیازهای اساسی دیگری هم دارد که باید سایر مسئولان نسبت به این موضوع مهم توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

جبلی_ استان یزد

230099

مطالب مرتبط