سرهنگ جلیلیان در گفتگو با پرسون؛

دستگیری راننده خودرو با انواع تجهیزات پلیسی

سرهنگ جلیلیان در رابطه با دستگیری راننده خودرو پراید، گفت: در بازرسی از راننده، یک دستگاه شوکر وچند کارت بانکی و از زیر صندلی راننده  یک عدد تابلوی ایست دستی و باطوم مربوط به تجهیزات پلیسی و چاقوی سلاخی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان"سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت " در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون در خصوص دستگیری سارق خبردا دو گفت: روز جاری عوامل گشت کلانتری۱۱۷جوادیه حین گشت زنی در خیابان صابونیان به یک دستگاه خودرو پراید که دونفر سر نشین داشت، مشکوک و دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: سرنشین خودرو به دستور ایست توجه نکرده و به مسیر خود ادامه داد؛ که طی عملیات تعقیب و گریز، ماموران کلانتری، خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ جلیلیان، افزود: راننده دستگیر و سرنشین های خودرو پیاده و فرار نمودند. در بازرسی از راننده، یک دستگاه شوکر وچند کارت بانکی و از زیر صندلی راننده یک عدد تابلوی ایست دستی و باطوم مربوط به تجهیزات پلیسی و چاقوی سلاخی کشف و ضبط گردید.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت، اشاره کرد: متهم که مسلم واحدی نام داشت، به کلانتری انتقال یافت تا برای انجام مراحل بعدی، پرونده در خصوص دستگیری سارق تشکیل گردد.

گفتگو از ساراپیرانه

229475