امام جمعه کرمانشاه:

ملت ایران به آمریکا اعتمادی ندارند

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس تجربه های هفتاد ساله ملت ایران در بحث دولت‌های پشت پرده و ظاهری آمریکا دارند دسیسه های این کشور در حق ملت ما در تاریخ معاصر و از زمان پیش از مصدق تا امروز، همواره وجود داشته است و موجب شده که ملت ایران به آمریکا اعتمادی نداشته باشند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه امروز جمعه 3 بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا برای تامین منافع خود و رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را بهم می ریزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان به فکر آرامش و امنیت کشورهای همسایه و منطقه هستند.

آیت الله علما عنوان کرد: رزمایش مقتدرانه سپاه و ارتش برای کشورهای همسایه امنیت در پی دارد.

خطیب جمعه کرمانشاه با توجه به حضور رئیس ‌جمهوری جدید در آمریکا عنوان کرد: همان گونه که می‌دانیم آمریکا یک دولت ظاهری و یک دولت پشت پرده دارد که دولت ظاهری مانند اوباما، بوش، کارتر، و غیره کارها را انجام داده و دولت پشت پرده تصمیم گیری و برنامه‌ها را تدوین می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس تجربه های هفتاد ساله ملت ایران در بحث دولت‌های پشت پرده و ظاهری آمریکا دارند دسیسه های این کشور در حق ملت ما در تاریخ معاصر و از زمان پیش از مصدق تا امروز، همواره وجود داشته است و موجب شده که ملت ایران به آمریکا اعتمادی نداشته باشند.

علما با اشاره بر بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا خاطر نشان کرد: معظم له بر یکجا برداشتن تحریم‌ها تاکید داشتند و همه مسئولان باید مراقب توطئه‌های آمریکا تحت هر عنوان و پوششی باشند.

امام جمعه کرمانشاه با توجه به تعطیل بودن نماز جمعه کرمانشاه به علت شیوع کرونا طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: امروز مسئولان نگرانند اکنون که با رعایت مردم آمار بیماری کاهش پیدا کرده است، مردم با عادی انگاری و بی‌توجهی آنها به دستورهای بهداشتی دوباره موجب شیوع بیشتر این بیماری نشوند.

وی افزود: با تدبیر مسئولان و کمک مردم در ایران خسارت کرونا همچون مرگ و میر نسبت به سایر کشورها کمتر بود ولی برای حفظ این شرایط از خود و خانواده‌ها مراقبت کنیم.

علما ضمن تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده دانشمند بزرگ کشورمان و آیت الله یزدی گفت: بود که سال‌ها چرخش روزگار سبب تربیت چنین افرد ارزشمندی شده بود که برای انقلاب زحمات بسیاری کشیده بودند.

امام جمعه کرمانشاه با تسلیت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار با تاثیرگذاری سبب شد تن ترامپ بلرزد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

229437