رئیس فدراسیون کشتی:

کشتی گیران لرستانی را نادیده نگیرید آقای استاندار

رئیس فدراسیون کشتی در لرستان گفت: کشتی گیران خوب لرستانی همیشه جزئی از تیم ملی بوده و هستند نباید آنها را نادیده گرفت. استاندار لرستان هیچ همکاری با جامع ورزشی ندارد. در لرستان پتانسیل فراوانی برای پیشبرد این ورزش وجود دارد اما مسئولین استانی حمایت نمی کنند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: لرستان یکی از استانهای پهلوان پرور و کشتی خیز ایران است. شمال کشور تنها قطب این ورزش نیست. در لرستان پتانسیل فراوانی برای پیشبرد این ورزش وجود دارد اما مسئولین استانی حمایت نمی کنند. کشتی گیران لرستانی را نادیده نگیرید آقای استاندار این پهلوانان افتخار ایران هستند.

وی افزود: کشتی گیران خوب لرستانی همیشه جزئی از تیم ملی بوده و هستند نباید آنها را نادیده گرفت. استاندار لرستان هیچ همکاری با جامع ورزشی ندارد. استاندار لرستان بارها در انجام پروژه های ساخت خانه کشتی شهرستانهای استان کارشکنی کرده و می کند من دلیل این مسئله را نمی دانم و درک نمی کنم.

علیرضا دبیر ادامه داد: در جلسه ای که در سمنان داشتیم با اینکه سمنان هیچ کشتی گیری ندارد دو میلیارد تومان به کشتی استان کمک کردند ولی اینجا استاندارلرستان وقتی از کشتی و ورزش باایشان صحبت میکنیم فقط سر تکان میدهد و عملی انجام نمی دهد و پیگیر دریافت بودجه نیست.

رییس فدراسیون کشتی در ادامه گفت: بدانید که یکی از بدبختی های شما این است ، بنابراین کشتی گیران با هم اختلاف نداشته باشید و روی پای خود بایستید.

دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران که صبح امروز با استاندار لرستان دیدار کرده بود و انتقاداتی به خادمی داشت، پس از ترک نشست هم‌اندیشی توسط مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت:
مشت نمونه‌ی خروار است، چنین استانداری را چنین مدیرکلی لایق است. ما به استاندار گفتیم به ورزش کمک کن، در جواب ما می‌گوید که من ۶۰ میلیارد بدهکارم! و باید تاسف خورد به حال این استان که چنین مدیرانی دارد.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

229314