حمایت از طرح های پیشنهادی سمن های جوانان در گیلان

سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان گیلان عنوان کرد: طرح های پیشنهادی سازمان های مردم نهاد در فراخوان استانی در گیلان مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، اصغر ابراهیمی اظهار داشت: سازمان های فعال مردم نهاد استان گیلان می توانند با ارایه طرح های پیشنهادی خود به حوزه معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان این استان از حمایت های اولویت دار شورای داوری برخوردار شوند.

وی افزود: اجرای این طرح در راستای حمایت از حوزه کارآفرینی اجتماعی به شیوه توانمند سازی در سامانه های اجتماعی وزارت ورزش قابل اجرا می باشد و طرح های مصوب استانی نیز با توجه به اولویت بندی داوری در صورت تامین اعتبار در رتبه بندی وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد جوانان که در سال ۹۸ گزارش اجرای طرح های مصوب و مورد حمایت را بر روی سامانه مشارکت اجتماعی جوانان بارگذاری نکردند، در سال جاری نمی توانند طرح های خود را پیشنهاد و ارایه کنند.

وی بیان کرد: سمن ها می توانند برای مشارکت در این طرح تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۹۹ به آدرس https://saman.msy.gov.ir ثبت نام کنند و طرح های پیشنهادی خود را به حوزه معاونت جوانان اداره ورزش گیلان ارایه دهند.

سرپرست معاونت امور جوانان ورزش گیلان خاطرنشان کرد: ۱۱۰ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش در گیلان فعالیت دارند که در ارزیابی عملکرد سازمان های مردم نهاد سراسر کشور گیلان به جهت کارکردی کیفی و ارایه دیدگاه های خلاقانه، بعنوان استانی موفق معرفی و جزو برترین های وزارت ورزش شد.

منبع: ایرنا

229129