رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفتگو با پرسون؛

کشف و انهدام بزرگترین محموله مکمل های بدنسازی تقلبی

سرهنگ نادر مرادی از کشف ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار  انواع قرص ها و مکمل های ورزشی تقلبی به  ارزش ریالی ۳۳۷ میلیارد تومان خبرداد.

سرهنگ نادر مرادی" رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت" در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون، در رابطه با کشف بزرگترین پرونده قضایی، اظهارکرد: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار انواع قرص ها و مکمل های ورزشی تقلبی به ارزش ریالی ۳۳۷ میلیارد تومان کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی، ادامه داد: در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر شدند که توسط مقام قضائی ۲۲۰ میلیارد تومان جریمه نقدی برای آن ها در نظر گرفته شده است. این متهمین، مکمل های ورزشی را به داروخانه ها و نمایندگی های فروش، پخش می کردند.

وی، اشاره کرد: این مکمل های ورزشی در انباری در غرب تهران در مکانی ناسالم و غیر استاندارد و با دستگاه های تاریخ و لیبل زن به روز رسانی می شد.

سرهنگ مرادی از کشف ماکارونی های احتکار شده خبرداد و گفت: در زمان فاصله گذاری اجتماعی در طرح سلامت محور، انباری را که ماکارانی هایی را به منظور گران تر شدن، احتکار کرده بود، توسط همکاران در پلیس نظارت بر اماکن عمومی شناسایی و کشف گردید.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در رابطه با بازگشایی تالارهای پذیرایی، توضیح داد: بر اساس تصمیم های ستاد ملی کرونا مقرر شد که با ۳۰ درصد جمعیت بازگشایی شود. و ساعت فعالیت تالارها نیز تا ساعت ۲۱:۰۰ می باشد.

گفتگو از ساراپیرانه

229053