تسهیلات مسکن برای خانواده های چندین معلول پرداخت می شود

تسهیلات مسکن برای خانواده های چندین معلول در شهرها 80 میلیون تومان و در روستاها 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، بهزاد ستاری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهزیستی شهرستان نیر اظهار داشت: در راستای کمک به بهبود وضعیت معیشت و زندگی خانواده‌های دارای معلول تسهیلات احداث مسکن اعطاء می‌شود که که در شهرها 80 میلیون تومان و در روستاها 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که اقدامات اشتغال‌زایی برای افراد زیرپوشش نیز در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: به همین منظور درصدد هستیم با هدف رونق اقتصادی روستاها نسبت به توسعه مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک برای جامعه هدف برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم که این امر هم‌اکنون مورد توجه است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر با کاهش فقر نسبی و ایجاد افزایش توان کاری در بین این افراد روبه‌رو هستیم که امید می‌رود اقدامات انجام یافته در کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی بانوان نقش حائز اهمیتی ایفا کند.


بیشتر بخوانید؛

۱۱ هزار و ۵۶۲ تخت اقامتی در استان اردبیل وجود دارد


ستاری اظهار کرد: افزایش یارانه معلولان شاغل نیز 10 تا 50 درصد افزایش می‌یابد و تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به میزان 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با اقدامات لازم و اساسی در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف را محقق کرده و با کاهش مشکلات و دغدغه‌های آنان به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

منبع: تسنیم

228811