مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده؛

محصولات صنعت شوینده برای سلامتی مردم کشور بسیار موثر است

به منظور تعامل و هم افزایی میان هلدینگ مدیریت صنعت شوینده و شرکت پاکسان جلسه‌ای با حضور امیر علی نعمت الهی، مدیر عامل و معاونین این هلدینگ و حسن بقائی، مدیر عامل پاکسان، و اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت پاکسان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، به منظور تعامل و هم افزایی میان هلدینگ مدیریت صنعت شوینده و شرکت پاکسان جلسه‌ای با حضور امیر علی نعمت الهی، مدیر عامل و معاونین این هلدینگ و حسن بقائی، مدیر عامل پاکسان، و اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت پاکسان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه بقائی با معرفی اعضای هیئت مدیره و معاونین این شرکت ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های پاکسان گفت: خوشبختانه در سال مالی گذشته موفق شدیم رکوردهای تولید، فروش و صادرات را افزایش دهیم، به نحوی که در بعد صادراتی به عنوان صادرکننده ممتاز سال 1399 معرفی شدیم.
وی ضمن اشاره به نوسازی های صورت گرفته در دوران مدیریتی خود و نیاز مبرم این مجموعه به بهسازی سایر بخش ها افزود: با توجه به قدمت چندین ساله این شرکت، توسعه و تجهیز ماشین آلات، ضرورتی اجتناب ناپذیر است و برای عملیاتی شدن هرچه سریعتر این برنامه‌ها به همراهی و پشتیبانی مدیریت صنعت شوینده نیاز است تا بتوانیم هرچه سریعتر اهداف و استراتژی های هدفمند پاکسان را اجرائی نماییم.
در ادامه این جلسه، اعضای هیئت مدیره و معاونین این شرکت نیز نسبت به تشریح عملکرد و فعالیت ها در ماه های گذشته پرداختند و در خصوص تغییرات صورت گرفته در هر بخش گزارشی را ارائه نمودند.


بیشتر بخوانید:

پاکسان تنها صادرکننده ممتاز در صنعت شوینده کشور


کار و تلاش ماندگار است که می ماند

در ادامه این جلسه نعمت اللهی، مدیر عامل هلدینگ صنعت شوینده، بر تداوم و اهمیت برگزاری چنین جلساتی تاکید کرد و گفت: نتیجه هم افزایی و همکاری، وحدت و همدلی همه اعضای خانواده شوینده در جهت تحقق سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص دستیابی به جهش تولید و افزایش ظرفیت تمامی خطوط تولید است.
وی خط قرمز این هلدینگ را عدول از عشق به خط تولید معرفی کرد و تلاش پرسنل و عشق به اهداف را رمز موفقیت شرکت دانست.
نعمت اللهی جهاد در عرصه صنعت را برابر با جهاد در میدان جنگ معرفی کرد و یادآورشد: اگر ما می خواهیم پیرو راه شهدا و حاج قاسم ها باشیم، باید بحث تولید و صنعت را پویا نگهداریم؛ به خصوص که محصولات ما برای سلامتی مردم کشور بسیار موثر است.
همچنین در ادامه این جلسه در خصوص بهبود فرایند تولید در پاکسان تصمیمات خوبی گرفته شد و راه های توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان با دعوت مدیر عامل شرکت پاکسان مقرر شد نعمت اللهی، مدیر عامل هلدینگ صنعت شوینده، به زودی از خطوط تولید پاکسان بازدید به عمل آورد.

228644

مطالب مرتبط