بازگشت اتریوم به بازار

با خرید سنگین نهنگ ها اتریوم به بازار برگشت، در ۲۴ ساعت گذشته اتریوم در کانال قیمتی ۹۰۰ دلار قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت اتریوم تا ۹۰۰ دلار پایین آمد؛ به نظر می رسد سرمایه گذاران بزرگ “نهنگ” در حال خرید اتریوم هستند. این اتفاق می تواند به افزایش قیمت های اتریوم کمک کند.

اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ضرر های قابل توجهی را متحمل شده است با این حال “نهنگ ها” در حال خرید این توکن ها برای جلوگیری از افت بیشتر آن هستند تا بتوانند قیمت اتریوم را در بالای کانال ۹۰۰ دلار نگه دارند.شاخص ها نشان میدهند که اتریم در حال از دست دادن حمایت بحرانی خود میباشد.

به دنبال افزایش ۹۰ درصدی گاو ها از ابتدای سال ، شاخص (TD) به سرمایه گذاران هشدار داده است که اتریوم مصمم به اصلاح قیمت شدید است.این شاخص فنی سیگنال های فروش را در نمودارهای ۱ روزه و ۱۲ ساعته ارائه می دهد و پیش بینی می کند که بزرگترین آلت کوین بازار در حال نزدیک شدن به منطقه اشباع خرید است. پیامد اصلاح ۳۲.۵۰ درصد ریزش اتر از بالاترین قیمت خود یعنی ۱۳۳۵ دلار به کمترین میزان با قیمت ۹۱۵ دلار در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

مدل IOMAP در IntoTheBlock نشان می دهد که Ethereum منطقه حیاتی حمایت را که در محدوده ۱۱۴۰ دلار حمایت می شود، از دست داده است. بیش از ۱۵۲،۰۰۰ آدرس و بیش از ۶.۷ میلیون ETH در این محدوده خرید کرده اند.

اکنون که مانع ۱۱۴۰ دلاری تبدیل به مقاومت شده است، برگشت قیمت ها ممکن است آسان نباشد. دارندگان این محدوده قیمت ممکن است برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر، سعی کنند به صورت پله ای توکن های خود را در قیمت های پایین تر از محدوده به فروش برسانند و ضرر را تجربه کنند. اگر فشار فروش به اندازه کافی قابل توجه باشد، ممکن است اتریوم ۸۰۰ یا حتی ۷۰۰ دلار را هدف داشته باشد زیرا بر اساس گزارش IOMAP تقاضای قابل توجهی در زیر آن وجود ندارد.

محدوده ورود و خروج پول Into The Block

صرف نظر از عدم وجود دیوارهای حمایتی قابل توجه در زیر Ethereum، به نظر می رسد که نهنگ ها این خرید ها را انجام داده اند. نمودار توزیع دارندگان Santiment نشان می دهد که تقریباً در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ آدرس جدید که دارای ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ ETH هستند ، به شبکه پیوستند.

هلدر ها اتریوم توسط Santiment

با توجه به گزارشات موجود اگر قصد خرید اتریوم را دارید، سفارش های خرید خود را در بالای محدوده ۱۱۵۰ قرار دهید زیرا اگر دومین توکن بازار بتواند از این محدوده عبور کند ممکن است تا عدد ۱۴۰۰ دلار رشد کند.

منبع: سام تایمز

228241