هراز به صدر جدول لیگ برتر والیبال ایران رسید

تیم هراز برای نخستین بار در این فصل صدر نشین جدول لیگ برتر والیبال ایران شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران امروز به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شد. در آخرین بازی‌های هفته تیم‌های هراز آمل و شهرداری ورامین حریفان خود را شکست دادند.

در خانه والیبال تهران، تیم هراز با نتیجه سه بر یک شهرداری قزوین را شکست داد. هراز در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد و فقط ست دوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ به حریف واگذار کرد. این نهمین پیروزی پیاپی شاگردان بهروز عطایی بود.

با این نتیجه هراز با ۱۵ برد و ۴۲ امتیاز و البته ۲ بازی بیشتر نسبت به سپاهان، در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. شهرداری قزوین هم با ۵ برد و ۱۴ امتیاز یازدهم است.

در بازی همزمان، شهرداری ورامین با نتیجه سه بر یک تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه را شکست داد. شهرداری ورامین در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۳ به برتری رسید. آذرباتری هم ست دوم را با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان برد.

شهرداری ورامین که پس از چهار باخت سرانجام در این هفته طعم پیروزی را چشید با ۸ برد و ۲۵ امتیاز همچنان در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. آذرباتری هم با فقط یک برد و ۴ امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است.


بیشتر بخوانید؛

در ورزش پایه سرمایه گذاری کنیم تا در مسابقات معتبر جهانی بدرخشیم

آغاز سال جدید میلادی با درخشش لژیونر والیبال کشور


نتایج هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران

سایپا تهران ۳ – پیکان تهران ۱

شهرداری گنبد ۳ – شهرداری ارومیه ۱

شهداب یزد ۳ – راه‌یاب ملل کردستان صفر

هورسان رامسر ۳ – خاتم اردکان ۲

شهرداری قزوین ۱ – هراز آمل ۳

شهرداری ورامین ۳ – آذرباتری ارومیه ۱

فولاد سیرجان و سپاهان در این هفته استراحت داشتند.

منبع: ایرنا

228201