مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران؛

استفاده از ظرفیت مداحان شاخص ملی و استانی در کانون مداحان لازم است

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری اولین جلسه و انتخاب هئیت ریئسه کانون مداحان استان تهران با حضور حجت الاسلام سهرابی خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون،روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری اولین جلسه روسای جدید کانون مداحان استان تهران با حضور حجت الاسلام علی اصغر سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در محل سالن جلسات این اداره کل خبر داد.
عبدالهی گفت: در این جلسه حجت الاسلام سهرابی ضمن تبریک انتخاب اعضا و روسای جدید کانون مداحان استان تهران، از مداحانی که در این دوره از انتخابات کانون مداحان استان تهران ثبت نام و مشارکت کردند، تقدیر کرد و ظرفیت این کانون را در عملیات های مهم سازمان تبلیغات اسلامی مهم بر شمرد و تاکید کرد که کانون مداحان ظرفیت مناسبی در ماموریت های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی در شرایط کنونی می باشد که نمونه آن عملیات بزرگ شهید سلیمانی است.
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران اهداف عملیات بزرگ شهید سلیمانی را تشریح و تصریح کرد که این عملیات با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده ویروس کرونا در موج سوم راه افتاده بود که تمامی ظرفیت هئیات مذهبی و گروههای جهادی با حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کردند.


بیشتر بخوانید:

مداحان و هیأتی‌ها میاندار اهدای خون شوند


در ادامه این جلسه، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه سازوکار فعالیت کانون مداحان تغییر پیدا کرده است، بر لزوم استفاده از ظرفیت مداحان شاخص ملی و استانی در کانون مداحان استان تهران تاکید کرد.
همچنین در پایان نیز اعضای کانون مداحان استان تهران، سوالات و دغدغه های خود را با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در میان گذاشتند و با حضور تمامی روسای کانون های مداحان استان تهران، نمایندگان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) و سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، با اکثریت آرا حمید منتظر رئیس، ابراهیم صدیق نائب ریس و سعید ایوبیان دبیر کانون مداحان استان تهران انتخاب شدند.

228166