فرمانده جدید سپاه لارستان معرفی شد

با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان معرفی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرماندار ویژه لارستان ضمن گرامیداشت روز ۹ دی و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: لارستان با ۵ بخش و ۸ شهر از وسیع ترین شهرستان های استان فارس است.

جلیل حسنی افزود: از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهرستان که نه تنها در کشور بلکه در خارج از کشور نام و نشان دارد وجود خیران و نیکوکاران این منطقه است.

حسنی گفت: رشد و توسعه لارستان بیش از آنکه منابع محور باشد انسان محور، هدف محور و ناشی از تلاش فراوان افراد خیِر است که همت خود را در راه تلاش برای پیشرفت شهرستان قرار داده اند.


بیشتر بخوانید؛

یک داستان دیگر جلوی دوربین جنجالی رفت


وی در ادامه از خدمات چندین ساله سرهنگ امیر جاهدی فرماندهی سابق تشکر و برای سرهنگ عیسی افسری فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان آرزوی موفقیت کرد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه بخشی از زیرساخت‌های این شهرستان مدیون خیرین است، خاطر نشان کرد: چنین مردمی با چنین ویژگیهایی که گفته شد، مشارکت جو هستند و در تمامی عرصه ها از جمله بهداشت و درمان، ساخت مساجد و حسینیه ها، اماکن آموزشی، حتی زیرساخت‌ها در حوزه امنیتی، یار مسئولین هستند، به همان اندازه که در راستای کمک به منافع منطقه گام بر می‌دارند و یار دولت هستند.

226831