فرماندار بهارستان:

افزایش سرانه مطالعه در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر است

فرمانداربهارستان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که صبح امروز با حضور مدیرکل نهاد کتابحانه های عمومی استان تهران برگزار شد، گفت: افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی ، در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر است .

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، هادی_تمهیدی با بیان اینکه کتاب و کتابخانه تاثیر بسزایی در افزایش فرهنگ کتابخوانی دارند افزود : متاسفانه میزان سرانه مطالعه در کشور پایین و نگران کننده است.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان توسعه علم و دانش و پرورش انسانهای دانا و فرهیخته و اهل مطالعه را در گرو انس و الفت کودکان و نوجوانان و اقشار مختلف جامعه با کتاب و کتابخانه دانست و ادامه داد: می بایست با افزایش زیر ساخت ها و کتابخانه ها فضا رابرای دسترسی به کتاب در تمامی رده های سنی فراهم نماییم.


بیشتر بخوانید؛

طرح کتاب در خانه/ کتابخانه را به خانه بیاورید


وی ضمن قدردانی از اقدامات شهرداران در خصوص افزایش زیرساخت های شهرها، از آنان خواست تا با همان نگاه مثبتی که در توسعه زیر ساخت ها دارند، در خصوص احداث کتابخانه در مناطق پرتراکم جمعیتی بیش از گذشته مشارکت نمایند.

فرماندار شهرستان با اشاره به پایین بودن سرانه های فرهنگی در شهرستان به ضرورت نگاه ویژه مدیران عالی استان برای تامین بودجه مناسب برای ایجاد سرانه های فرهنگی تاکید کرد.

مهدیزاده- استان تهران

228085