معاون برنامه ریزی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

در تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده باید به شاخص‌های جنسیتی توجه شود

بهناز موحدی با اشاره به راه اندازی بخش استانی سامانه رصد و پایش امور زنان و خانواده عنوان کرد: شاخصهای متعددی در سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده مشخص شده است، وی تشریح کرد در تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده از سوی دستگاه‌های اجرایی، باید به شاخص‌های جنسیتی توجه شود.

به گزارش پرسون از قزوین، شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین، پنجشنبه 19دی با حضور معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و بهناز موحدی، معاون برنامه ریزی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

وی عنوان کرد: سامانه رصد و پایش امور زنان و خانواده، امروز در بستر دولت الکترونیک در دسترس قرار دارد.

معاون برنامه ریزی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان این که ۱۷۷ شاخص در قسمت های پژوهش، بهداشت، امنیت، سلامت و ... در سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده مشخص شده است، تشریح کرد در تدوین این سند باید از سوی دستگاه‌های اجرایی، به شاخص‌های جنسیتی توجه شود.


بیشتر بخوانید؛

حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در قزوین

توجه به نگرانی خانواده ها و آموزگاران از افت تحصیلی دانش آموزان


بهناز موحدی، معاون برنامه ریزی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهورخبر داد: بخش استانی سامانه رصد و پایش امور زنان و خانواده نیمه بهمن با حضور رئیس جمهور رونمایی می‌شود.

موحدی بیان کرد: در این سامانه که برای نخستین بار است که در کشور راه اندازی می‌شود، اطلاعات شاخص‌های توسعه زنان و خانواده در استان‌های کشور، استخراج و در این سامانه بارگذاری خواهد شد.

227706