رئیس قوه قضایه در کرمانشاه:

مردم دلاور کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی نقش آفرینی ها کردند

مردان و زنان غیور استان کرمانشاه با همت خود در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن بعثی و منافقین شجاعانه ایستادند و در مسائل گوناگون عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، آیت‌الله ابراهیم رییسی، رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اشاره ای به دلاوری و نقش‌آفرینی مردم استان در زمان جنگ تحمیلی داشت و اظهار داشت: مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی ها کردند.
حجت الاسلام و المسلمین رییسی افزود: امروز در ادامه سفر به کرمانشاه به سبب شیوعکرونا و محدودیت‌ها، نمی‌توانیم در خدمت همه مدیران و همکاران خود در این استان باشیم،

رئیس قوه قضائیه گفت : ما پیش از این سفر ۲۳ نفر از همکاران خود را برای بررسی مسائل مشکلات قضایی و مسائل اداری و سازمانی به استان کرمانشاه اعزام کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید؛

دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی مشکلات بازار سرمایه



وی خاطر نشان کرد: یک نشست با مدیران استان و نماینده مقام معظم رهبری در استان و نشستی دیگر با همکاران قضایی و اداری خود خواهیم داشت، البته یک نشست با نخبگان استان نیز در برنامه این سفر یک روزه داریم.

وی تشریح کرد کرد: در خصوص برخی از مشکلات و مسائل مطرح شده در استان تصمیم‌گیری خواهد شد که مواردی از آن‌ها به مرکز منتقل می‌شود.

رییس قوه قضائیه با عنوان اینکه استان کرمانشاه هم در آغاز جنگ و هم در پایان جنگ نقش‌آفرین بوده، گفت: مردان و زنان غیور این استان با همت خود در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن بعثی و منافقین شجاعانه ایستادند و در مسائل گوناگون عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند.

227621

مطالب مرتبط